Σοκ στις ΗΠΑ: Μητέρα έβαλε στον φούρνο το νεογέννητο μωρό της και πέθανε
NewsroomΦρίκη προκαλεί η πράξη μιας 26χρονης από τις ΗΠΑ η οποία κατηγορείται για την δολοφονία του νεογέννητου μωρού της καθώς το έβαλε στο φούρνο αντί για την κούνια του, από λάθος, όπως ισχυρίστηκε η ίδια στις Αρχές.
Η αδιανόητη πράξη σημειώθηκε στο Κάνσας Σίτι του Μιζούρι, την Παρασκευή. Οι αστυνομικοί κλήθηκαν στο σπίτι με αναφορά πως ένα μωρό δεν έχει τις αισθήσεις του. Όταν έφτασαν στο σπίτι βρήκαν την μικρή Ζαράια (μόλις ενός μηνός), γεμάτη με εγκαύματα ενώ τα ρούχα της ήταν καμένα.
Τι ισχυρίστηκε η 26χρονη
Η μητέρα, Μαράια Τόμας συνελήφθη και κατηγορείται για κακούργημα πρώτου βαθμού.
«Νόμιζα ότι έβαλα τη Ζαράια στην κούνια της και κατά λάθος την έβαλα στο φούρνο», ισχυρίστηκε η κατηγορουμένη στον παππού του βρέφους, ο οποίος έδωσε κατάθεση στην αστυνομία.
Η γυναίκα αντιμετωπίζει κάθειρξη από 10 χρόνια έως ισόβια, εάν κριθεί ένοχη. Σημειώνεται πως ο κύκλος της αναφέρει πως έχει ψυχολογικά προβλήματα.
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις