Αμερικανοτουρκικές σχέσεις: Πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία Φιντάν-Ρούμπιο
Μαρία ΖαχαράκηΤην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με τον νέο Αμερικανό ομόλογό του, Μάρκο Ρούμπιο, είχε απόψε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, Χακάν Φιντάν, σχεδόν αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
«Να ενεργούμε συντονισμένα σε περιφερειακά ζητήματα»
Ο Χακάν Φιντάν συνεχάρη τον νέο υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο νέο του πόστο. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας συζητήθηκαν επίσης οι σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, τονίζοντας την αποφασιστικότητά τους να έχουν μία συνεργασία ως δύο σύμμαχοι, στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της εμπιστοσύνης. Οι υπουργοί δήλωσαν ότι είναι σημαντικό για τις δύο χώρες να ενεργούν συντονισμένα σε περιφερειακά ζητήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του τουρκικού ΥΠΕΞ, το αίτημα για την τηλεφωνική συνομιλία προήλθε από τις ΗΠΑ.
- Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
- Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων