Auto|30.05.2022 09:37

Η Mercedes-Benz θέλει να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις της

Newsroom

H Mercedes-Benz θέλει να εκσυγχρονίσει τις πωλήσεις της και να επενδύσει στη νέα ψηφιακή εποχή. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοίνωσε την μείωση των εμπόρων και των φυσικών εκθέσεων της στη Γερμανία κατά 15-20% και κατά 10% σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η μείωση των ντίλερ είναι αποτέλεσμα του στόχου που έθεσε ο κατασκευαστής να αυξήσει το μερίδιο των διαδικτυακών πωλήσεών του στο 25% μέχρι το 2025. Παράλληλα, η Mercedes-Benz θέλει μέχρι την ίδια χρονιά το 80% των πωλήσεων στην Γηραιά ήπειρο να πραγματοποιείται κατευθείαν από εκείνη και όχι μέσω εμπόρων.

«Θέλουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των τιμών, για αυτό απομακρυνόμαστε σταδιακά από τους εμπόρους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής οικονομικών της Mercedes-Benz, Harald Wilhelmn.

Σήμερα, ο κατασκευαστής διαθέτει περίπου 6.500 αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής Mercedes-Benz και Smart παγκοσμίως με 1.000 από αυτά να βρίσκονται στην Γερμανία.

Από την πλευρά της, η υπεύθυνη επικοινωνίας και μάρκετινγκ της μάρκας, Bettina Fetzer, ανέφερε ότι οι μεγάλες εκθέσεις θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν και τα παρακλάδια της Mercedes-Benz όπως η AMG και η Maybach θα αποκτήσουν δικά τους σημεία πώλησης, βελτιώνοντας τις πελατειακές σχέσεις.

Πηγή: drive.gr

αυτοκίνητοMercedes-Benz