Ελλάδα|06.05.2022 11:23

Τροχαίο με λεωφορείο στον Άλιμο: Πώς σημειώθηκε το ατύχημα - Από τα νεότερα του στόλου το όχημα λέει η ΟΣΥ

Μαρία Λιλιοπούλου
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Σε τραγωδία θα μπορούσε να μετατραπεί το σημερινό τροχαίο με το λεωφορείο της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), το οποίο ύστερα από μία «τρελή πορεία», έπεσε νωρίς το πρωί της Παρασκευής σε στύλο ηλεκτροδότησης του τραμ στο ύψος της στάση ΕΔΕΜ στον Άλιμο με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά έξι επιβάτες.

Ευτυχώς, τη στιγμή του ατυχήματος έτυχε να μη διέρχεται κάποιος συρμός τραμ από το σημείο, ενώ δεν υπήρχαν και πεζοί που να διασχίζουν τις γραμμές του τραμ, όπως συχνά συμβαίνει.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΣΥ, σήμερα το πρωί στις 07.35 λεωφορείο, που εκτελούσε δρομολόγιο στη γραμμή Β2 Αθήνα – Ελληνικό και ενώ ήταν επί της παραλιακής με κατεύθυνση τη Γλυφάδα, στο ύψος της Μαρίνας Αλίμου, εξετράπη της πορείας του, προσπέρασε το κράσπεδο του οδοστρώματος και εισήλθε στις γραμμές του Τραμ προσκρούοντας σε κολόνα.

«Το λεωφορείο είναι από τα νεότερα οχήματα του στόλου της εταιρίας, η τεχνική του εικόνα βάσει των αρχείων της Ο.ΣΥ, είναι άριστη και διενεργείται έρευνα για τα αίτια της εκτροπής.

Από το συμβάν 6 επιβάτες τραυματίστηκαν ελαφρά και διακομίσθηκαν στο Τζάνειο Νοσοκομείο για πρώτες βοήθειες. Στο νοσοκομείο τους επιβάτες επισκέπτεται και ο Γενικός Διευθυντής Παραγωγής της Ο.ΣΥ. Α.Ε».

Αυτή την ώρα πραγματοποιείται διαδικασία ρυμούλκησης - μεταφοράς του οχήματος, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο επόμενο ημίωρο.

Το συγκεκριμένο όχημα είναι από αυτά που έχουν μισθωθεί από την ΟΣΥ με leasing προκειμένου να πυκνώσουν τα δρομολόγια των οδικών μέσων. Πρόκειται για ένα 12μετρο όχημα Mercedes Citaris, το οποίο βάσει των όρων του διαγωνισμού μίσθωσης δεν είναι άνω των δέκα ετών.

Την τεχνική υποστήριξη και ευθύνη για τη συντήρηση του οχήματος έχει ο ανάδοχος, ενώ κάθε βράδυ περνά από την ονομαζόμενη επιθεώρηση που γίνεται στην Τεχνική Βάση της ΟΣΥ προκειμένου να ελεγχθεί η καταλληλότητά του για να εκτελεί δρομολόγια.

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί, πάντως, είναι ότι όπως μεταδίδουν οδηγοί της εταιρίας και είχαν καταγγείλει από την περίοδο που τα συγκεκριμένα οχήματα είχαν ενταχθεί στο στόλο της ΟΣΥ, το λεωφορείο διαθέτει δύο πόρτες αντί για τρεις με αποτέλεσμα οι επιβάτες που βρίσκονταν σήμερα μέσα και είχαν πανικοβληθεί μετά το σφοδρό τροχαίο να έχουν ουσιαστικά στη διάθεσή τους μόνο μία πόρτα για να εξέλθουν του οχήματος καθώς η μπροστινή είναι αποκλεισμένη και απαγορεύεται η άνοδος και η κάθοδος στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό.

Αναφορικά με τα αίτια του ατυχήματος πληροφορίες θέλουν κάποιους επιβάτες να λένε ότι ο οδηγός αποκοιμήθηκε, ενώ σύμφωνα με άλλες πηγές ο ίδιος δήλωσε ότι δεν «έπιασαν» τα φρένα του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν βρεθεί ίχνη φρεναρίσματος

Εξαιτίας του ατυχήματος και της πρόσκρουσης στο στύλο ηλεκτροδότησης του τραμ, έως και τώρα, όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), τα δρομολόγια στη γραμμή 7 εκτελούνται τοπικά στα τμήματα Αγία Τριάδα – Μπάτης, Ασκληπιείο Βουλας – Ζέφυρος και Σύνταγμα – Μουσών.

Άλιμοςειδήσεις τώραΟΣΥτροχαίολεωφορείο