Ελλάδα|05.09.2025 20:40
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από μπαλκόνι
Γιάννης ΖιάκαςΣυναγερμός σήμανε στις Αρχές το βράδυ της Παρασκευής (5/9) στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ, καθώς 30χρονος άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από τον τρίτο όροφο.
Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομία και πυροσβεστική, οι οποίοι προσπαθούν να τον μεταπείσουν, ενώ έχει τοποθετηθεί ειδικό στρώμα διάσωσης για κάθε ενδεχόμενο.
Στο χώρο βρίσκονται και διαπραγματευτές που συνεχίζουν τις προσπάθειες να τον πείσουν να κατέβει με ασφάλεια.
Διαβάστε ακόμη
- Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ