Η Samsung έπαθε… Apple; Η μεγάλη αλλαγή στα Galaxy - Για τι θα χρεώνει τους χρήστες
NewsroomΠολύ σύντομα η Samsung θα αρχίσει να χρεώνει τους χρήστες των Galaxy smartphones για πρόσβαση σε κάποια χαρακτηριστικά.
Η εταιρεία θα διευρύνει την «AI Subscription Club» υπηρεσία στα smartphones της μέσα στον Φεβρουάριο, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρός της, Han Jong-hee. Η συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία πρόκειται να καλύπτει και το ρομπότ «Ballie», που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025.
Πώς θα λειτουργεί η υπηρεσία
Η «AI Subscription Club», η οποία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2024, επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν A.I. χαρακτηριστικά σε συσκευές όπως τηλεοράσεις, ψυγεία και πλυντήρια, ενώ περιλαμβάνει και προαιρετικές υπηρεσίες συντήρησης και επισκευών.
Η συνδρομή δεν είναι υποχρεωτική και η εταιρεία έχει δηλώσει ότι κάποια χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης θα παραμείνουν δωρεάν για όλες τις συσκευές, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του χρόνου.
Μέχρι σήμερα δεν έχει επιβεβαιωθεί αν το μοντέλο συνδρομής θα επεκταθεί εκτός Νότιας Κορέας, όμως αναμένεται να υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες κατά τη διάρκεια του επερχόμενου Galaxy Unpacked event, που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιανουαρίου 2025 στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας. Στην εκδήλωση, η Samsung αναμένεται να παρουσιάσει τη σειρά Galaxy S25, η οποία ενδέχεται να συνδέεται με την υπηρεσία συνδρομής.
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη