ΕΡΤ: Πανελλαδική έρευνα για να μάθει τι αρέσει στο κοινό και να αλλάξει το πρόγραμμα
Η έρευνα θα πρέπει να παραδοθεί έως τις 20 Ιανουαρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Σημαντικές αλλαγές και μεγάλες περικοπές ετοιμάζει η νέα διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης. Σύμφωνα με απόφαση που ανακοινώθηκε στη Διαύγεια, η ΕΡΤ ανέθεσε στην εταιρεία Marc μεγάλη πανελλαδική έρευνα, με δαπάνη 12.450 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μάθει τι πιστεύουν σήμερα οι τηλεθεατές για τα προγράμματά της.
Διαβάστε περισσότερα: Ξεκίνησαν οι πρώτες περικοπές: Χωρίς ενημερωτικές εκπομπές το ΕΡΤ Sports
H έρευνα, η οποία θα περιλαμβάνει 1.250 νοικοκυριά, θα γίνει με τηλεφωνικές συνεντεύξεις, ενώ η δειγματοληψία θα είναι τυχαία ως προς το φύλο, την ηλικία, την αστικότητα και την περιοχή κατοικίας.
Διαβάστε περισσότερα: Ολγα Τρέμη: Περικοπές στην εκπομπή της κάνει η ΕΡΤ
Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι να συλλεχθούν στοιχεία για την άποψη που έχει σήμερα το κοινό για το καθένα από τα τέσσερα κανάλια της κρατικής τηλεόρασης, για το ύψος του ανταποδοτικού τέλους, αλλά και για την αλίευση επιμέρους ποιοτικών στοιχείων που δεν καταγράφονται στην έρευνα τηλεθέασης.
Ο πήχης που βάζει ο Μητσοτάκης για τις ευρωεκλογές: Αν το αποτέλεσμά μας δεν είναι καλό η ζωή μας θα γίνει πιο δύσκολη
Φλώρος: Γρίφος η εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων στη Βουλή – Τον χωρίζει ένας διάδρομος από τον Γραμμένο
Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που ξεκινά η επίθεση στου Ρέντη: Ο αρχηγός των χούλιγκαν δίνει το σύνθημα στην κερκίδα
Νέα γαστρονομική πρωτιά για την Ελλάδα: Καλύτερη σαλάτα στον κόσμο ο ντάκος - Η θέση της χωριάτικης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr