• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκαΜε 159 «ναι» ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός - Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης στο στεγαστικό και οι αιχμές για την «Ιθάκη»Ελβετικό φράγκο: Τι προβλέπει η ρύθμιση για τη μετατροπή των δανείων σε ευρώ - Αναλυτικά παραδείγματαΣτάση εργασίας στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ την Τετάρτη - Οι ώρες και οι γραμμές που δεν επηρεάζονται
δημοφιλές τώρα: Νέες καταγγελίες για ΔΕΔΔΗΕ: Βγάζουν ρευματοκλέφτη πολίτη επειδή... δεν πήγαινε στο σπίτι του
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.04.2020 17:27
Newsroom
Newsroom

Πρωτοβουλία του IAB Hellas για τη διαφημιστική ενίσχυση των ψηφιακών μέσων

Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Σπύρος Παπαγεωργίου, παρουσιάζει την καμπάνια που τρέχει o Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Copyright: Pixabay
Copyright: Pixabay

Για την πρωτοβουλία του IAB Hellas σε σχέση με τη διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα μίλησε ο πρόεδρος του οργανισμού, Σπύρος Παπαγεωργίου. Στη συνέντευξη που παραχώρησε μέσω Skype, τονίζει ότι αυτήν τη δύσκολη περίοδο του νέου κορονοϊού βρίσκονται σε δύσκολη θέση τα ψηφιακά μέσα: «Με την πρωτοβουλία μας, προσπαθούμε να αντιστρέψουμε μία δυναμική που εμφανίστηκε, δηλαδή να μειώνονται τα διαφημιστικά κονδύλια προς τα ψηφιακά μέσα και από την άλλη τα ειδησεογραφικά sites να αποτελούν τη βασική πηγή αξιόπιστης ενημέρωσης σε μία τέτοια δύσκολη περίοδο».

Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου «αποφασίσαμε να κάνουμε επικοινωνιακές ενέργειες σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, προκειμένου να προτρέψουμε τα brands να προτιμήσουν τα ελληνικά online μέσα γιατί με αυτόν τον τρόπο θα διπλασιαζόταν η αποδοτικότητα της επένδυσής τους. Και θα επικοινωνούσαν αλλά και θα ενίσχυαν αυτόν τον τόσο σημαντικό κλάδο της ελληνικής κοινωνίας».

Δείτε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη

Διαβάστε ακόμη

«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Επτά συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι - Ανάμεσά τους η μητέρα και η πεθερά του αρχηγού

ΗΠΑ: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει - Μπλόκο λόγω S-400

Συναγερμός στο Ιράκ: Ο Τίγρης ποταμός κινδυνεύει με ερημοποίηση - «Χωρίς νερό, δεν υπάρχει ζωή»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • IAB Hellas
  • Κορονοϊός
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr