• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νότια Αφρική: Μακελειό μετά από ένοπλη επίθεση σε χόστελ - Τρίχρονο παιδί μεταξύ των 11 νεκρώνΌπλα το σκοτάδι και το κρύο: Η νέα φάση της επίθεσης της Ρωσίας - «Ίσως ήρθε η ώρα να φύγουμε», λένε οι ΟυκρανοίΚακοκαιρία Byron: Πού καταγράφηκε το μεγαλύτερο ύψος βροχής - Οι πέντε περιοχές που ξεπέρασαν τα 200 χιλιοστάΦίλαθλοι του Πανιωνίου κρατούνται σε νοσοκομείο της Τουρκίας - Τους έχουν πάρει κινητά και διαβατήρια
δημοφιλές τώρα: Νέα καταγγελία κατά ΔΕΔΔΗΕ: Την κατηγορούν για ρευματοκλοπή 27.500 ευρώ σε σπίτι που δεν έμενε
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   19.12.2018 12:22
Newsroom
Newsroom

Nielsen: Αύξηση καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το γ' τρίμηνο 2018

Ωστόσο, επτά στους δέκα Έλληνες καταβάλλουν καθημερινή προσπάθεια να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
Καταναλωτές/Eurokinissi
Καταναλωτές/Eurokinissi

Αύξηση κατά μία μονάδα σημείωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2018, καθώς ο σχετικός δείκτης έκλεισε στις 68 μονάδες, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες καταβάλλουν καθημερινή προσπάθεια να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Πιο συγκεκριμένα, η προσπάθεια αυτή εστιάζει σε τρεις κύριες ενέργειες: αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), περικοπές στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

Διαβάστε ακόμη

Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει

Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο

Ανατροπή στη δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω, να μείνει μεταξύ μας»

Δώρο Χριστουγέννων για όλους; Παλιά ιστορία που πονάει – Πώς καθιερώθηκε

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Nielsen
  • έρευνα
  • καταναλωτική εμπιστοσύνη
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr