• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Συναγερμός στην Λακωνία: 13χρονη έπεσε σε πηγάδι με νερό 5 μέτρων - Δραματική επιχείρηση διάσωσηςΠατέρας και γιος πίσω από το μακελειό στο Σίδνεϊ - Στους 15 οι νεκροί, βρέθηκαν έξι όπλαΡαγδαίες εξελίξεις στο Κίνημα Δημοκρατίας: Ανοιχτό το ενδεχόμενο αναστολής - Η ανακοίνωση ΚασσελάκηΛίμνη Μόρνου: Τα πρώτα αισιόδοξα νέα - Τι δείχνουν οι δορυφορικές εικόνες μετά τις ισχυρές βροχές
δημοφιλές τώρα: Διώρυγα Ξέρξη στη Χαλκιδική: Οι απόγονοι του επέστρεψαν μετά από 2.500 χρόνια για να θαυμάσουν το...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   30.10.2018 11:21
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Νέο μοντέλο αξιοποίησης για τα 10 περιφερειακά λιμάνια

Πρόκειται για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ελευσίνας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Καβάλας, Κέρκυρας, Λαυρίου, Πάτρας και Ραφήνας

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Λιμάνι Ραφήνας (Eurokinissi/Λύδια Σιώρη)
Λιμάνι Ραφήνας (Eurokinissi/Λύδια Σιώρη)

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από χθες το απόγευμα το σχέδιο νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας για την αξιοποίηση των δέκα λιμανιών που βρίσκονται στη διαχείριση του ΤΑΙΠΕΔ, με βάση το μοντέλο των υπο-παραχωρήσεων συγκεκριμένων δραστηριοτήτων και εγκαταστάσεων.

Πρόκειται για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ελευσίνας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Καβάλας, Κέρκυρας, Λαυρίου, Πάτρας και Ραφήνας.

Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου, στο σχέδιο νόμου αποτυπώνεται η βούληση της κυβέρνησης να προχωρήσει με ένα διαφορετικό μοντέλο αξιοποίησης των περιφερειακών λιμανιών σε σχέση με αυτό που ακολουθήθηκε στην περίπτωση του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, τα οποία πέρασαν στον πλήρη έλεγχο ιδιωτών επενδυτών με την πώληση των μετοχών τους.

Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν πως η παραπάνω πρωτοβουλία έχει τη σύμφωνη γνώμη του ΤΑΙΠΕΔ, -το οποίο στο παρελθόν είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις τους-, αλλά και των Θεσμών και τονίζουν πως εναρμονίζεται πλήρως με την ευρωπαϊκή πρακτική και εμπειρία στη λιμενική βιομηχανία, η οποία δίνει τη δυνατότητα επιλογής εξειδικευμένων επενδυτών.

«Με αυτή τη μέθοδο διατηρείται ο δημόσιος χαρακτήρας των λιμανιών και εξασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον. Ακόμη εξασφαλίζεται η προσέλκυση εξειδικευμένων επενδυτών οι οποίοι θα έχουν την εμπειρία και την τεχνογνωσία να αναπτύξουν συγκεκριμένη δραστηριότητα σε κάθε λιμένα, γεγονός που αποτελεί από κοινού όφελος και του ιδιώτη επενδυτή, αλλά και του λιμένα, καθώς αναπτύσσεται μια δραστηριότητα η οποία δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί επαρκώς», είχε δηλώσει πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων , Χρήστος Λαμπρίδης

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου στόχος είναι να ολοκληρωθεί η διαβούλευση το συντομότερο δυνατό, ώστε ο σχετικός νόμος να ψηφισθεί μέχρι τέλος Νοεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη

Πατέρας και γιος πίσω από το μακελειό στο Σίδνεϊ - Στους 15 οι νεκροί, βρέθηκαν έξι όπλα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέες αποκαλύψεις για το κύκλωμα: Το τετράδιο με τις ιδιόχειρες σημειώσεις και ο λογιστής

Ραγδαίες εξελίξεις στο Κίνημα Δημοκρατίας: Ανοιχτό το ενδεχόμενο αναστολής - Η ανακοίνωση Κασσελάκη

Little Foot: Το απολίθωμα ανθρωποειδούς που μπορεί να είναι ο νέος πρόγονος του ανθρώπου

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • λιμάνια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr