• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ανυποχώρητοι οι αγρότες: Κλιμάκωση ή διάλογος; Στη Νίκαια οι κρίσιμες αποφάσεις μετά το κάλεσμα Μητσοτάκη για συνάντησηΑσύλληπτη τραγωδία στο Τέξας: 15χρονος ξεκλήρισε την οικογένεια της κοπέλας του επειδή τον χώρισεΠέθανε ο Peter Greene: Νεκρός στα 60 του ο κακός των «Pulp Fiction» και «Μάσκας»
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   19.02.2019 17:39
Newsroom
Newsroom

Delphi Economic Forum: Στην Ελλάδα ο άνθρωπος που ξεσκέπασε την Cambridge Analytica (vid)

Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Christopher Wylie/( AP Photo/Jose Luis Magana)
Christopher Wylie/( AP Photo/Jose Luis Magana)

Τα Digital Disruption Sessions II, powered by VALUECOM, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της VOLVO.

Για 2η χρονιά, η VALUECOM προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Οι φετινές ενότητες είναι οι εξής:

  • Content Frontiers: content remains king αλλά το φορμάτ, το είδος και η οπτική του εξελίσσεται δυναμικά. Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης CEO της innoetics μας εξηγεί πως το audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, ο Julien Neuville, CEO της Nouvelles Écoutes μας μιλάει για audio content και για την τάση των podcasts και η Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) μας εξηγεί τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης.
  • Business Disruption: What Really Happens When you Disrupt a Business: σπάνια αναλογιζόμαστε τι συνεπάγεται το business disruption και ποια η αντίδραση των υπολοίπων stakeholders. Τρεις πρωτοπόροι του Business disruption μας δίνουν τη δική τους οπτική: Ο Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) μας μιλά για το microfinancing, ο Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) μας μιλάει για το χώρο της ασφάλισης και ο Δημήτρης Λιτσικάκης, (Country Manager της Revolut) για τον τραπεζικό χώρο.
  • Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness: Το σκάνδαλο της μη-χρηστής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το data privacy και επηρέασε τον κόσμο των επιχειρήσεων και της πολιτικής παγκοσμίως. Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica. Θα συζητήσει με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, κ. Αλέξανδρο Μάνο, για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει τις συζητήσεις, κάνοντας κράτηση εδώ.

Τα digital disruption sessions αποτελούν project της VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram

Διαβάστε ακόμη

Αν είναι δυνατόν κάμπιες και KFC; Παράξενα χριστουγεννιάτικα έθιμα και παραδόσεις που δεν θα πιστεύατε ποτέ ότι υπάρχουν!

Νέες αποκαλύψεις για ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι «αγροτοπατέρες» και η… δραστική φόρμουλα για να ξεφεύγουν από ελέγχους

Υπόθεση Τζιν Χάνλον: «Φως» στο θρίλερ του θανάτου της 16 χρόνια μετά - Το ημερολόγιο που έδειξε τον δολοφόνο

«Θα επιστρέψω ακόμα πιο δυνατή»: Η πρώτη ανάρτηση της Έλενας Παπαρίζου μετά τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Cambridge Analytica
  • σκάνδαλο
  • Delphi Economic Forum
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr