Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Βραυρώνα: Σοκαριστικό βίντεο ντοκουμέντο - Η στιγμή που ο πατέρας πετάει στα σκουπίδια το βρέφος
Μητσοτάκης: Προκλητική η μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί - Προβληματισμός μετά τις εκλογές στη Β. Μακεδονία
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ - Ποιοι πάνε ταμείο μέχρι τις 17 Μαΐου
Το εντυπωσιακό βόρειο Σέλας «έντυσε» τον ουρανό της Αττικής - Μοναδικές εικόνες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr