Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Για εγκληματική οργάνωση παραπέμπουν τους αγρότες της Κρήτης μετά τα επεισόδια στα αεροδρόμια
Έχασε μέσα σε μια στιγμή 530 πρόβατα από την ευλογιά - «Ζούμε έναν εφιάλτη, δεν έχουμε μέλλον σε αυτή τη χώρα»
Φρίκη στο Τέξας: 22χρονη γυναίκα βρέθηκε κλειδωμένη σε κλουβί σκύλου - Την «φυλάκισαν» για τιμωρία
ΚΑΝΑΜΕ SUPERMARKET HAUL | Δύο τύποι από σπίτι (EP8)
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



