Τρόφιμα: Κατάργηση μεσαζόντων, tik tok και κληρώσεις τα νέα όπλα στον πόλεμο κατά της ακρίβειας
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κινήσεις των retailers σε όλο τον κόσμο, προσπαθώντας να ανταποκριθούν στην κρίση του κόστους ζωής. Με την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών να έχουν υποστεί σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, οι retailers σε όλο τον κόσμο εστιάζουν κυρίως σε έξι βασικούς άξονες την στρατηγική τους.
Διαβάστε περισσότερα στην imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ο Μητσοτάκης μεταθέτει τις ανακοινώσεις για τον ανασχηματισμό και στέλνει μηνύματα: «Κάποιοι είδαν τον κόσμο από ψηλά, καιρός να τον δουν κι από χαμηλά»
Σεισμοί στην Ιστιαία αναστάτωσαν τους κατοίκους: Αισθητές και στην Αττική οι δονήσεις
Πρέσβης Ισραήλ στο OPEN: Πότε θα τελειώσει ο πόλεμος στη Γάζα – Τι είπε για την εισβολή στη Ράφα
Ακτιβιστές βανδάλισαν το πορτρέτο του βασιλιά Καρόλου στο Λονδίνο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr