Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο

Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση
Ο «χάρτης των μπλόκων» σε όλη την Ελλάδα: Κλιμακώνουν την «εξέγερση» οι αγρότες - Ενισχύουν τις κινητοποιήσεις σε δρόμους, λιμάνια και τελωνεία
Έτσι ψήφισαν οι χώρες σχετικά με την παραμονή του Ισραήλ στο διαγωνισμό της Eurovision
Έλενα Παπαρίζου: Η ξαφνική νοσηλεία, η αναβολή όλων των εμφανίσεων και η αντικατάσταση στο «Voice»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




