Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Ανοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Παπαδόπουλος: «Θα έχουμε έξαρση σεισμών» - Οι περιοχές με υψηλό κίνδυνο
Πέτρος Φιλιππίδης: Οι πρώτες του δηλώσεις μετά την αναβολή - «Θα τα πούμε όλα»
Νυχτερίδα δάγκωσε τραγουδίστρια σε συναυλία των AC/DC - Έκανε εμβόλιο για λύσσα
Σπαρακτικές εικόνες στην Ιταλία: Τρεις φίλοι αγκαλιάζονται σφιχτά λίγο πριν τους παρασύρει ποταμός
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr