Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Έφοδος των ΜΑΤ στην κατάληψη της Νομικής για την Παλαιστίνη - 30 προσαγωγές
Η θερμοκρασία σήμερα έπεσε κάτω του 4 αλλά το Σαββατοκύριακο θα «αγγίξει» τους 35 βαθμούς! Η πρόγνωση
«Είδα μπροστά μου τον θάνατο»: Ο Γιώργος Αυτιάς είχε καρκίνο του προστάτη - Η έκκλησή του
Οριστικό: Χωρίς κόσμο ο τελικός του Κυπέλλου στο Πανθεσσαλικό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr