Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις 10% χάρισαν ανάπτυξη 8,6% το Α’ τρίμηνο - Κάτω οι όγκοι πωλήσεων

Με ανάπτυξη της τάξης του 8,6% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, αύξηση η οποία αποδίδεται αποκλειστικά στις ανατιμήσεις μιας και οι όγκοι πωλήσεων ήταν μειωμένοι κατά 1,1%. Ειδικότερα η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά 10%, από +6,8% το 2022 και το +1,9% το 2021.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών
Ανυποχώρητοι οι αγρότες σε όλη τη χώρα: Κρίσιμο 48ωρο με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων – Το Σάββατο η πανελλαδική διάσκεψη στη Νίκαια
ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης
Πώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην Ελλάδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




