Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις 10% χάρισαν ανάπτυξη 8,6% το Α’ τρίμηνο - Κάτω οι όγκοι πωλήσεων
Με ανάπτυξη της τάξης του 8,6% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, αύξηση η οποία αποδίδεται αποκλειστικά στις ανατιμήσεις μιας και οι όγκοι πωλήσεων ήταν μειωμένοι κατά 1,1%. Ειδικότερα η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά 10%, από +6,8% το 2022 και το +1,9% το 2021.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Τραγωδία στη Θήβα: Άσφυγμο παρελήφθη το μωρό 1,5 έτους - Απαντήσεις θα δώσει η νεκροψία-νεκροτομή
«Ναυάγησαν» ξανά οι διαπραγματεύσεις Ισραήλ-Χαμάς: Η δύσκολη εξίσωση και ο νέος κύκλος συζητήσεων
Σοκάρει η κακοποίηση Ιταλού φοιτητή από αστυνομικούς στο Μαϊάμι: Τον βασάνιζαν επί 13 λεπτά
«Μια απροσεξία»: Τι δήλωσε ο δήμαρχος Κέρκυρας για το ατύχημα με τον μπότη που έπεσε στο κεφάλι κοπέλας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr