Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Εμπραχίμ Ραΐσι: Τι σηματοδοτεί για το Ιράν ο θάνατος του «χασάπη της Τεχεράνης» - Η ανασφάλεια της αστάθειας και... οι ελπίδες
Γεννηματάς: Οι εργαζόμενοι διαψεύδουν Γεωργιάδη - «Η κατάσταση είναι καθημερινή» με στοιβαγμένους ασθενείς
Υψηλές θερμοκρασίες τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα - Τι είναι το θερμικό ridge που φέρνει… καλοκαίρι
Ώρες αγωνίας για την Τατιάνα Μπλάτνικ: Αγνοείται ο πατριός της - Φόβοι για τη ζωή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr