Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Οι 5 περιοχές που θα βρεθούν στο επίκεντρο της κακοκαιρίας εξπρές - Πότε θα υποχωρήσει
Έληξε ο συναγερμός στο αεροδρόμιο του Gatwick στο Λονδίνο - Επικράτησε πανικός για ώρα
Από το πανηγύρι... στο κέντρο Υγείας - Πάνω από 30 άνθρωποι δηλητηριάστηκαν από το φαγητό στην Ηλεία
Μαρίνα Σάττι: Με φαρυγγίτιδα και υψηλό πυρετό λίγες ώρες πριν από το Β' Ημιτελικό της Eurovision
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr