«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10
Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Δημοσκόπηση OPEN: Η ακτινογραφία της ψήφου – Πού κερδίζουν και πού χάνουν Μητσοτάκης, Κασσελάκης και Ανδρουλάκης
Γυναικοκτονία 40χρονης στο Μενίδι: Προκλητικός και αμετανόητος ο 50χρονος - «Τη σκότωσα και δεν το μετανιώνω»
Σοκαριστικές λεπτομέρειες για το τροχαίο στη Σμύρνη με θύματα Έλληνες - Εκσφενδονίστηκε από το παράθυρο η 67χρονη
Αφρικανική σκόνη προ των πυλών: Αποπνικτική ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με το κύμα ζέστης – LIVE η πορεία του φαινομένου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr