Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα

Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Δείξαμε τη δύναμή μας στο αεροδρόμιο»: Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες της Κρήτης - Τι λένε για την «εγκληματική οργάνωση»
Στο ΚΑΤ οδηγός λεωφορείου - Γρονθοκοπήθηκε από οδηγό ΙΧ για ένα φλας
Η Google ξανά στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Παραβιάζει τους κανόνες με το AI;
Ο Βαλάντης εκνευρίστηκε με τους μουσικούς του και τους «έφτυσε» επί σκηνής - Δείτε βίντεο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



