Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Αδιανόητο: Έριξαν με… drone εμπρηστικό μηχανισμό για να κάψουν επιχείρηση
Σάρωσαν οι άνεμοι το Αιγαίο: Ριπές έως 106 χιλιόμετρα την ώρα! Δείτε πίνακα
Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Εξανάγκαζε τη σύντροφό του να εκδίδεται και τη χτυπούσε
Ακρόπολη: Αντιδράσεις για φωτογραφίες με χλαμύδες στον ιερό βράχο – Εξηγήσεις ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ από Μενδώνη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr