Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα

Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ο βουλευτής με το χωράφι που έγινε βοσκοτόπι, ο Πιερρακάκης ως πρωθυπουργός κυβέρνησης συνεργασίας και τα μπλεξίματα του ΠΑΣΟΚ στην Πάτρα λόγω Τσίπρα
Τι θα πει στη Βουλή ο Μητσοτάκης για αγροτικό, στεγαστικό και πακέτο μέτρων του 2026; Τα πολιτικά μηνύματα που θα εκπέμψει
«Πιο κοντά από ποτέ» σε συμφωνία για τον πόλεμο στην Ουκρανία: Το πόκερ με τις εγγυήσεις
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις - Τι ισχύει με μέσα μαζικής μεταφοράς και σχολεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




