ΕΦΚΑ: Αυξάνονται 3,46% οι εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες - Αναλυτικοί πίνακες
Οι νέες εισφορές ισχύουν από 1ης Ιανουαρίου 2024 και κλιμακώνονται σε έξι διαφορετικές κλάσεις
Ο κύβος ερρίφθη και οι εισφορές των μη μισθωτών αυξάνονται από φέτος κατά 3,46%. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΚΑ, υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των ασφαλιστικών εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών όπως προβλέπει ο νόμος 4670/2020, σύμφωνα με την οποία το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών για τον υπολογισμό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς των μισθωτών και των εργοδοτών προσαυξάνεται κατά 3,46% για το τρέχον έτος και διαμορφώνεται στο ποσό των 7.373,88 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Υπολείμματα ξυλόσομπας πίσω από τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι - Τα δύο σενάρια για τον θάνατο των πυροσβεστών
Νομοθετική ρύθμιση για να προλάβουν την απώλεια εκατ. ευρώ από το «Βενιζέλος» διεκδικούν Σπάτα και Παιανία
Τομά Πορτ: Υποκριτές όσοι καταδικάζουν την οργή των πολιτών χωρίς να αναρωτιούνται για τις αιτίες της
Φρεγάτα «Νέαρχος»: Αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη στην Ελλάδα - Τα ισχυρά όπλα και η νέα εποχή του Στόλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




