• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νομοθετική ρύθμιση για να προλάβουν την απώλεια εκατ. ευρώ από το «Βενιζέλος» διεκδικούν Σπάτα και ΠαιανίαΤομά Πορτ: Υποκριτές όσοι καταδικάζουν την οργή των πολιτών χωρίς να αναρωτιούνται για τις αιτίες τηςΗΠΑ: Μια αναβάθμιση έφερε τη μεγαλύτερη παράλυση μετά την 11η Σεπτεμβρίου - Επηρεάστηκε και η ΕυρώπηΥπολείμματα ξυλόσομπας πίσω από τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι - Τα δύο σενάρια για τον θάνατο των πυροσβεστών
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.01.2024 23:31
Newsroom
Newsroom

ΕΦΚΑ: Αυξάνονται 3,46% οι εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες - Αναλυτικοί πίνακες

Οι νέες εισφορές ισχύουν από 1ης Ιανουαρίου 2024 και κλιμακώνονται σε έξι διαφορετικές κλάσεις

  🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

καθιστική ζωή/Unsplash
καθιστική ζωή/Unsplash
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Ο κύβος ερρίφθη και οι εισφορές των μη μισθωτών αυξάνονται από φέτος κατά 3,46%. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΚΑ, υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των ασφαλιστικών εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών όπως προβλέπει ο νόμος 4670/2020, σύμφωνα με την οποία το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών για τον υπολογισμό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς των μισθωτών και των εργοδοτών προσαυξάνεται κατά 3,46% για το τρέχον έτος και διαμορφώνεται στο ποσό των 7.373,88 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Υπολείμματα ξυλόσομπας πίσω από τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι - Τα δύο σενάρια για τον θάνατο των πυροσβεστών

Νομοθετική ρύθμιση για να προλάβουν την απώλεια εκατ. ευρώ από το «Βενιζέλος» διεκδικούν Σπάτα και Παιανία

Τομά Πορτ: Υποκριτές όσοι καταδικάζουν την οργή των πολιτών χωρίς να αναρωτιούνται για τις αιτίες της

Φρεγάτα «Νέαρχος»: Αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη στην Ελλάδα - Τα ισχυρά όπλα και η νέα εποχή του Στόλου

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ελεύθεροι επαγγελματίες
  • ΕΦΚΑ
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr