Φορολογικές δηλώσεις 2026: Τα 10 SOS για να αποφύγετε λάθη και πρόστιμα
Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ άνοιξε για τις φορολογικές δηλώσεις 2026. Δείτε τα 10 κρίσιμα σημεία που πρέπει να προσέξετε για να αποφύγετε πρόστιμα και να διασφαλίσετε τις φοροαπαλλαγές σας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για το φορολογικό έτος 2025 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ να είναι ήδη διαθέσιμη.
Παρά την ευκολία των προσυμπληρωμένων δηλώσεων για 1,5 εκατ. φορολογούμενους, οι «παγίδες» παραμένουν πολλές.
Χρήσιμη Υπενθύμιση: Η προθεσμία υποβολής λήγει στις 15 Ιουλίου 2026, ενώ τα φυσικά πρόσωπα με απλογραφικά βιβλία έχουν περιθώριο έως τις 31 Ιουλίου 2026. Εξαίρεση αποτελούν τα φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες με απλογραφικά βιβλία, τα οποία να υποβάλουν δήλωση φορολογίας εισοδήματος μέχρι και 31/7/2026.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Ήταν ναζί»: Το βίντεο ντοκουμέντο μετά την επίθεση στην Ελευσίνα και η μαρτυρία του 32χρονου
Τι συμβαίνει με την υπογειοποίηση στα Σεπόλια - «Μοντέλο Κυψέλης» ζητούν από τον δήμο Αθηναίων οι κάτοικοι
Ο πήχης του 25% και η απάντηση Μητσοτάκη που πυροδότησε συζητήσεις: Τα διλήμματα της κάλπης και η επόμενη μέρα
Οργή Τραμπ για το Νόμπελ Ειρήνης: «Ντροπιαστική απόφαση - Έπρεπε να το είχα πάρει εγώ»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




