Λογαριασμοί ρεύματος: Πόσο θα μειωθούν μόλις βγουν εκτός τα δημοτικά τέλη
Από το 2028 η εφαρμογή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μικρότερο θα είναι από το 2028 το ποσό που θα αναγράφεται στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η κυβέρνηση προχωρά στην αποσύνδεση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς των παρόχων. Ωστόσο, η αλλαγή δε σημαίνει ότι οι πολίτες θα πληρώνουν συνολικά λιγότερα χρήματα, αφού τα δημοτικά τέλη δεν καταργούνται αλλά θα εισπράττονται απευθείας από τους δήμους.
Η σχετική πρόβλεψη περιλαμβάνεται σε νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η ρύθμιση προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων, ώστε να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξης των δημοτικών τελών, χωρίς τη μεσολάβηση των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος. Όπως ανέφερε ο υπουργός, η παρέμβαση αυτή αποτελεί πάγιο αίτημα τόσο των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας και του ΔΕΔΔΗΕ όσο και των δήμων.
Διαβάστε τη συνέχεια στο imerisia.gr
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



