• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Σπίτι Μου 2: Αντί για 20.000 νέους δανειολήπτες παλαιών κατοικιών, θα μπορούσαμε να έχουμε 19.704 νέους ιδιοκτήτες νεόδμητων κατοικιών«Παραλύουν» την Ελλάδα οι αγρότες: Νέα μπλόκα σε όλη τη χώρα - Οι κινήσεις μέχρι την κρίσιμη συνεδρίαση«Επιδημία» λαθών στον σιδηρόδρομο: Νέο περιστατικό με συρμό σε λάθος γραμμή - Το αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγόςΤο ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας από τον Ιανουάριο – Οι εξαιρέσεις και η εκπαίδευση των εργαζομένων
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.09.2019 11:30
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τι απαντά η Coca-Cola Hellas

Νέο επεισόδιο στην κόντρα Λουξ με Coca – Cola

Τι απαντά η Coca- Cola Hellas

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(AP Photo/Gene J. Puskar, file)
(AP Photo/Gene J. Puskar, file)

Σε νέο επίπεδο μεταφέρεται η διαμάχη της Λουξ με την Coca Cola, με επίκεντρο τη διαφημιστική καμπάνια της τελευταίας για την Αθήνα. Ο επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο των διεθνών αγώνων αυτοκινήτου PICK Πάτρας, ανέφερε πως, σε συνέχεια της προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου και Επικοινωνίας (ΣΕΕ), ανεξάρτητα από την απόφαση που αυτό θα εκδώσει σήμερα, σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον της Coca Cola, καθώς και του αρμόδιου υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να προασπίσει τα συμφέροντα της επιχείρησής του.

Ξεκαθάρισε πως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη ακόμη και στην περίπτωση που Βίκος και ΕΨΑ, οι άλλες δυο ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών με τις οποίες προσέφυγε από κοινού στο ΣΕΕ δεν ακολουθήσουν, ενώ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού, παρότι, όπως είπε, είχε ενημερωθεί εγκαίρως.

Υπογράμμισε πως δεν έχει καταλήξει ακόμη στα νομικά εργαλεία που θα επιστρατεύσει, εάν δηλαδή θα υποβάλει μήνυση ή θα προχωρήσει στην κατάθεση αντέγκλησης, σημειώνοντας πως αυτή είναι μια στρατηγική απόφαση και θα την εξετάσει σε συνεννόηση με τους νομικούς του συμβούλους. Ο ιδιοκτήτης της Λουξ διευκρίνισε πως στόχος της προσφυγής στη Δικαιοσύνη δεν είναι η αποζημίωση (κάτι που, ούτως ή άλλως, είναι δύσκολο να αποδειχθεί), αλλά να σταματήσει η αυθαιρεσία στη χρήση των εθνικών συμβόλων για επιχειρηματικό όφελος από οποιονδήποτε στο μέλλον.

Τι απαντά η Coca-Cola Hellas

Πηγές της Coca Cola Hellas, σχολιάζοντας την πρόθεση ανταγωνιστριών εταιρειών να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, αναφέρουν πως ο τουρισμός και η ανάδειξη της Ελλάδας διεθνώς αποτελούν για την εταιρεία προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς.

Επισημαίνουν, μάλιστα, πως η Coca-Cola στην Ελλάδα εδώ και τρία χρόνια στηρίζει σταθερά τον ελληνικό τουρισμό, προωθώντας δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, μέσα από τα συλλεκτικά μπουκάλια, χρησιμοποιώντας ως Μέσο μια διεθνώς αναγνωρίσιμη μάρκα και ένα πασίγνωστο σύμβολο (το μπουκάλι της Coca-Cola).

Υπογραμμίζουν πως η Coca-Cola σέβεται τον νόμο και τους θεσμούς, και λειτουργεί στο πλαίσιο των κανόνων και της επιχειρηματικής δεοντολογίας. Συγχρόνως τονίζουν πως δεν θα προέβαινε ποτέ σε παράνομες ή μη εγκεκριμένες δράσεις που θα έθεταν σε ρίσκο τη φήμη και την αξιοπιστία της ενώ κλείνουν λέγοντας πως οι εντυπώσεις που ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου δημιουργούν σε βάρος της εταιρείας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι λανθασμένες, διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών της εταιρείας και τον ουσιαστικό σκοπό της καμπάνιας, που είναι η στήριξη του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε ακόμη

Η διστακτικότητα του Μαξίμου για τα μπλόκα, το ενδεχόμενο συνάντηση του Μητσοτάκη με αγροτοσυνδικαλιστές και η Καρυστιανού που επαναφέρει την δημιουργία κόμματος

ΣΥΡΙΖΑ: Οι «Βίοι Παράλληλοι» της Αυγής έφεραν δυσαρέσκεια σε Κουμουνδούρου και Νέα Αριστερά

Το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία από τον Ιανουάριο: Οι εξαιρέσεις και η εκπαίδευση των εργαζομένων

Υπό πίεση η κυβέρνηση για το αγροτικό: Μπαράζ κινητοποιήσεων, μηνύματα Καραμανλή-Σαμάρα και «γαλάζια» ανησυχία στην περιφέρεια

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Coca - Cola
  • Λουξ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr