Ενότητες στο άρθρο: 📌 Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει μέχρι αύριο Παρασκευή να κάνουν τα εξής:
Airbnb: Βαριές καμπάνες από την ΑΑΔΕ για όσους δεν δηλώσουν τα ακίνητα
Η υποβολή των δηλώσεων είναι μέχρι αύριο Παρασκευή 30 Νοεμβρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μέχρι και 5.000 ευρώ μπορεί να φτάσει το ποσό που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων Airbnb, στην περίπτωση που δεν τα δηλώσουν στην αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ.
Η υποβολή των δηλώσεων είναι μέχρι αύριο Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, ενώ η ΑΑΔΕ μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας αναμένεται να προχωρήσει σε ελέγχους με σκοπό τον εντοπισμό παραβατών.
Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει μέχρι αύριο Παρασκευή να κάνουν τα εξής:
- Να καταχωρήσουν το ακίνητο στο Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής εφ’ όσον έχει αναρτηθεί σε ψηφιακές πλατφόρμες από 01/01/2018 έως 30/11/2018.
- Να υποβάλουν Συγκεντρωτική Δήλωση Βραχυχρόνιας Διαμονής ανά ακίνητο για όλες τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που έχουν συναφθεί μέσω ψηφιακών πλατφορμών από 01/01/2018 έως 31/10/2018 (ημερομηνία αναχώρησης μισθωτή από το ακίνητο), ακόμη και αν αυτές οι μισθώσεις έχουν ήδη δηλωθεί στις Δηλώσεις Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας.
- Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Αριθμός Μητρώου Ακινήτων (Α.Μ.Α) ή το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.) των Κύριων ή των Μη-Κύριων Καταλυμάτων ή των Τουριστικών Επαύλεων, υποχρεωτικά να συνοδεύει, σε εμφανές σημείο, την ανάρτηση του ακινήτου στις ψηφιακές πλατφόρμες, όταν ο σκοπός της ανάρτησης είναι η Βραχυχρόνια Μίσθωση.
Διαβάστε ακόμη
Νέα μέτρα για το στεγαστικό: Τι είναι το «build to rent» - Ποια προγράμματα τρέχουν
«Ο χειρότερος serial killer της Ευρώπης»: Ο 43χρονος υδραυλικός, τα επτά θύματα και οι 75.000 φωτογραφίες
Καρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Η Άννα έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο
Γιατί οι απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα δεν είναι απαραίτητα κακές για την υγεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



