• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Στο κόκκινο» ο Κηφισός και καθυστερήσεις 30 λεπτά στην Αττική Οδό - Πού εντοπίζεται κίνησηΦονικές πλημμύρες στην Ινδονησία: Κοντά στους 1.000 οι νεκροί - Πάνω από 270 αγνοούμενοιΣτο αγροτικό μπλόκο των Πράσινων Φαναριών ο δρόμος είναι κλειστός από... κλούβες τον ΜΑΤΟι αγρότες δεν κάνουν πίσω: Εβδομάδα εξελίξεων - Σχεδιάζουν να αποκλείσουν λιμάνια και αεροδρόμια
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   29.11.2019 15:43
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες»

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επενδύσεις 2,5 δισ. στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα 9 χρόνια

Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχίσει να επιχορηγείται με τα 50 εκατομμύρια το χρόνο

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(copyright: Eurokinissi)
(copyright: Eurokinissi)

Δέσμευση για επενδύσεις ύψους 2,5 δισ. στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα 9 χρόνια ανέλαβε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Ιταλική μητρική της εταιρεία όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής υπογράφοντας το μνημόνιο συνεργασίας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας Φίλιππο Τσαλίδη παρουσία και του Ιταλού Διευθυντή όλων των θυγατρικών του ιταλικού ομίλου Trainitalia, Μαουρίτσιο Καποτότο.

Το μνημόνιο αφορά την ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκτέλεση της δημόσιας σιδηροδρομικής συγκοινωνίας συμπεριλαμβανομένων των άγονων γραμμών για 10 συν 5 χρόνια.

Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχίσει να επιχορηγείται με τα 50 εκατομμύρια το χρόνο, συνολικά 750 εκατομμύρια, για τις άγονες γραμμές με την σημαντική όμως δέσμευση πλέον να κάνει επενδύσεις 2,2 με 2,5 δισ. και μάλιστα στα πρώτα 9 χρόνια.

Οι επενδύσεις αυτές αφορούν τροχαίο υλικό και εκσυγχρονισμό του, περισσότερα σιδηροδρομικά δρομολόγια, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των τεχνικών εγκαταστάσεων της σημερινής ΕΕΣΣΤΥ που ενσωματώνεται μέχρι τέλη του έτους στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αξιοποίηση κτιρίων κ.α.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης ανακοίνωσε ότι τα πρώτα πέντε υπερσύγχρονα τρένα τύπου "Ασημένιο Βέλος" θα έλθουν στην Ελλάδα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020 ενώ το 2022-2023 θα έλθουν τα υβριδικά τρένα που αποτελούν την τελευταία τεχνολογία και θα μπορούν να κινούνται ταυτόχρονα και σε ηλεκτροδοτούμενες και σε συμβατικές γραμμές . Το πρώτο υβριδικό τρένο στον κόσμο άρχισε να κατασκευάζεται τον περασμένο Ιούλιο.

Ο κ Καραμανλής έκανε λόγο για μια πολύ σημαντική στιγμή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο καθώς με την σημερινή συμφωνία θα εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του για τα επόμενα 15 χρόνια υπογραμμίζοντας παράλληλα το μεγάλο όφελος για τη χώρα που πέτυχε η κυβέρνηση με τη νέα διαπραγμάτευση της συμφωνίας -που θα υπογράφει οριστικά σε λίγες μέρες στην Ιταλία αφού ενημερωθεί την επόμενη εβδομάδα η αρμόδια Επίτροπος της ΕΕ- δηλαδή την δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για επενδύσεις 2,5 δισ. και μάλιστα νωρίτερα από την ολοκλήρωση της σύμβασης. Επίσης να εκσυγχρονίσει το τροχαίο υλικό φέρνοντας υπερσύγχρονα τρένα στην Ελλάδα.

Για «μεγάλη ημέρα» για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μίλησε ο κ. Τσαλίδης προσθέτοντας ότι τα επόμενα χρόνια θα είναι τελείως διαφορετικά για την Ελλάδα και τις σιδηροδρομικές της συγκοινωνίες. Δεσμευόμαστε, είπε, ότι θα υλοποιήσουμε ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων και είμαστε βέβαιοι ότι θα το πετύχουμε. Όπως τόνισε ο κ. Τσαλίδης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ενσωμάτωση της ΕΕΣΣΤΥ είναι πλέον μία πολύ μεγάλη εταιρεία με 1200-1300 εργαζόμενους. Εκτός από τα υπερσύγχρονα τρένα, πρόσθεσε, θα δοθεί μεγάλο βάρος στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των τεχνικών βάσεων της εταιρείας γιατί τα νέα τρένα χρειάζονται και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις.

Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι πηγαίνει πολύ καλά η νέα γρήγορη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λειτουργεί από τον περασμένο Μάιο. Από την πλευρά του ο κ. Μαουρίτσιο Καποτότο τόνισε ότι η δέσμευση της Ιταλικής Μητρικής Εταιρείας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ ισχυρή. Δεσμευόμαστε τόνισε για την βελτίωση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα κάνοντας κι εκείνος λίγο για σημαντική στιγμή για τις δύο πλευρές.

«Εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες»

«Έχω ξαναπεί ότι εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες», ανέφερε ο κ. Καραμανλής διευκρινίζοντας ότι η γρήγορη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα καλύπτεται σε 3,5 ώρες το 2Ο21 και όχι τέλη του 19 όπως είχε ανακοινώσει η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Έφερε δε ως παράδειγμα ότι σήμερα τα τρένα κινούνται μόνο με 10 χιλιόμετρα καθώς το δίκτυο έχει προβλήματα.

Όσον αφορά την επέκταση του Προαστιακού από το Κιάτο στο Αίγιο, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος διευκρίνισε ότι γίνεται αγώνας δρόμου να μπουν τα τρένα αρχές του νέου έτους. Θα είναι όμως ντιζελοκίνητο από το Κιάτο και κάτω, καθώς η ηλεκτροδοτούμενη γραμμή αναμένεται να κατασκευαστεί σε δύο με τρία χρόνια.

Παρών στην σημερινή υπογραφή ήταν ο Ιταλός Πρέσβης που υπογράμμισε τη σημασία της συμφωνίας για τις δυο χώρες και τους λαούς τους, ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος.

Διαβάστε ακόμη

Η διστακτικότητα του Μαξίμου για τα μπλόκα, το ενδεχόμενο συνάντηση του Μητσοτάκη με αγροτοσυνδικαλιστές και η Καρυστιανού που επαναφέρει την δημιουργία κόμματος

ΣΥΡΙΖΑ: Οι «Βίοι Παράλληλοι» της Αυγής έφεραν δυσαρέσκεια σε Κουμουνδούρου και Νέα Αριστερά

Το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία από τον Ιανουάριο: Οι εξαιρέσεις και η εκπαίδευση των εργαζομένων

Υπό πίεση η κυβέρνηση για το αγροτικό: Μπαράζ κινητοποιήσεων, μηνύματα Καραμανλή-Σαμάρα και «γαλάζια» ανησυχία στην περιφέρεια

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Κώστας Καραμανλής
  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr