• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου«Το Κίεβο θέλει πραγματική ειρήνη: Συνομιλία Ζελένσκι με Γουίτκοφ και Κούσνερ - Τα επόμενα βήματα για την ειρήνηΜουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
δημοφιλές τώρα: Ισχυρός σεισμός στα Καλάβρυτα – Τι αναφέρει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   03.12.2019 11:13
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Black Friday: Εκτοξεύθηκε ο τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων

Σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του μήνα, η κατηγορία που ξεχώρισε στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα προϊόντα make up (+600%)

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
Φάρμακα/pixabay.com
Φάρμακα/pixabay.com

Η καταναλωτική φρενίτιδα της Black Friday φαίνεται πως επηρέασε σημαντικά τους Έλληνες καταναλωτές και στις αγορές τους από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του eRetail Audit, o συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων την Black Friday αυξήθηκε κατά 210% συγκριτικά με τις τέσσερις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου (ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2018 ήταν 153%) με 180 από συνολικά 287 ηλεκτρονικά φαρμακεία, να πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες.

Τα στοιχεία της καινοτομικής πλατφόρμας eRetail Audit της Convert Group, που μετράει σε πραγματικό χρόνο τα μερίδια αγοράς του συγκεκριμένου κλάδου, δείχνουν πως οι προσφορές των ηλεκτρονικών φαρμακείων ήταν ιδιαίτερα ελκυστικές για ακόμη μια χρονιά, αγγίζοντας υψηλά ποσοστά έκπτωσης σε καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και άλλα παραφάρμακα.

Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου η κατηγορία που ξεχώρισε στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα προϊόντα make up (+600%), ενώ πολύ μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων παρατηρήθηκε και στα προϊόντα φροντίδας ματιών (+407%), στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+373%), στα προϊόντα αντιγήρανσης (+362%) και στις ενυδατικές κρέμες (+352%). Ακόμη, το μέσο καλάθι στις online παραγγελίες ήταν αυξημένο κατά 8,5% σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του έτους και διαμορφώθηκε στα 44,20 Ευρώ με το ΦΠΑ.

Από τα παραπάνω φαίνεται πως η Black Friday έχει καταφέρει σε λίγα μόλις χρόνια από την εμφάνισή της στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων να εξελιχθεί στη σημαντικότερη καταναλωτική ημέρα του χρόνου.

Διαβάστε ακόμη

«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές

«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου

«Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ

Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • φαρμακεία
  • Black Friday
  • Black Friday 2019
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr