• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νότια Αφρική: Μακελειό μετά από ένοπλη επίθεση σε χόστελ - Τρίχρονο παιδί μεταξύ των 11 νεκρώνΌπλα το σκοτάδι και το κρύο: Η νέα φάση της επίθεσης της Ρωσίας - «Ίσως ήρθε η ώρα να φύγουμε», λένε οι ΟυκρανοίΚακοκαιρία Byron: Πού καταγράφηκε το μεγαλύτερο ύψος βροχής - Οι πέντε περιοχές που ξεπέρασαν τα 200 χιλιοστάΦίλαθλοι του Πανιωνίου κρατούνται σε νοσοκομείο της Τουρκίας - Τους έχουν πάρει κινητά και διαβατήρια
δημοφιλές τώρα: Νέα καταγγελία κατά ΔΕΔΔΗΕ: Την κατηγορούν για ρευματοκλοπή 27.500 ευρώ σε σπίτι που δεν έμενε
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   27.12.2019 19:37
Μαρία Ψαρά
Μαρία Ψαρά

Η Κίνα «κλέβει» τα λιμάνια της Ευρώπης - Ο νέος δρόμος του μεταξιού και η Cosco

Κινεζική διείσδυση στα ευρωπαϊκά λιμάνια

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
(Eurokinissi)
(Eurokinissi)

Η «Le Soir» αναφέρεται σε ανάλυση ολλανδικού think tank για την επιρροή σε πολιτικό επίπεδο που έχει η αυξανόμενη διείσδυση της Κίνας στα ευρωπαϊκά λιμάνια. Μετά την εξαγορά του λιμανιού του Πειραιά το 2016, η Κίνα έχει διεισδύσει σε δεκάδες ευρωπαϊκά λιμάνια, έχοντας την πλειοψηφία των μετοχών, όπως το Μπιλμπαο, τη Βαλένθια και το Ζέερμπριγκε. Παράλληλα διατηρεί μικρότερα πακέτα μετοχών στην Αμβέρσα, τη Λας Πάλμας, το Ρότερνταμ κ.λπ. Οι επενδύσεις αυτές αποτελούν μέρος του σχεδίου του Πεκίνου για τους Δρόμους του Μεταξιού, ένα τεράστιο πρόγραμμα για τη διασύνδεση της Κίνας με τις ευρωπαϊκές αγορές.

Αν και τα κίνητρα των επενδύσεων είναι κυρίως εμπορικά, πραγματοποιούνται σε ένα πλαίσιο που καθορίζεται από την κινεζική κυβέρνηση και το κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα, σημειώνει η ανάλυση, η οποία προσθέτει πως οι επενδύσεις αυτές αποτελούν όργανο άσκησης εξωτερικής πολιτικής. Επισημαίνεται η περίπτωση της Ελλάδας, όπου οι κινέζοι έχουν επενδύσει πάνω από 800 εκατομμύρια ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά και από τότε η κινεζική επιρροή αντανακλάται σε αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης, όπως το γεγονός ότι η Αθήνα δεν στηρίζει ορισμένες αποφάσεις της Ε.Ε. εναντίον της Κίνας, καθώς δεν θέλει να χαλάσει τις σχέσεις της με το Πεκίνο λόγω ακριβώς των μεγάλων επενδύσεων της Cosco στον Πειραιά.

Διαβάστε ακόμη

Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει

Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο

Ανατροπή στη δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω, να μείνει μεταξύ μας»

Δώρο Χριστουγέννων για όλους; Παλιά ιστορία που πονάει – Πώς καθιερώθηκε

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Κίνα
  • Cosco
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr