Κορονοϊός: Με bonus ανταμείβει η εταιρεία 3 άλφα τους εργαζομένους της
Είναι μια χειρονομία ευγνωμοσύνης και συμπαράστασης για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που έχουν επιδείξει αυτή την δύσκολη για όλους περίοδο αναφέρει μεταξύ άλλων η εταιρεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η εταιρεία 3 αλφα ανταμείβει τους εργαζομένους της με ένα επιπλέον χρηματικό ποσό ως αναγνώριση της καθοριστικής συμβολής τους, «αυτή την δύσκολη για όλους περίοδο». Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η 3 αλφα διαχρονικά αντεπεξέρχεται με επιτυχία στις ανάγκες των καταναλωτών, χάρη στην αποδοτικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της, πόσο μάλλον εν μέσω των δυσμενών συνθηκών που αντιμετωπίζει η χώρα».
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται: «έτσι, με σεβασμό και αίσθημα αλληλεγγύης προς τους εργαζομένους της τους επιβραβεύει με ένα επιπλέον χρηματικό ποσό ως αναγνώριση της καθοριστικής συμβολής τους. Είναι μια χειρονομία ευγνωμοσύνης και συμπαράστασης για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που έχουν επιδείξει αυτή την δύσκολη για όλους περίοδο».
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



