• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου«Το Κίεβο θέλει πραγματική ειρήνη: Συνομιλία Ζελένσκι με Γουίτκοφ και Κούσνερ - Τα επόμενα βήματα για την ειρήνηΜουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
δημοφιλές τώρα: Ισχυρός σεισμός στα Καλάβρυτα – Τι αναφέρει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   27.03.2020 10:50
Newsroom
Newsroom

Ερευνα Nielsen: Πως άλλαξε ο κορονοϊός τον Έλληνα καταναλωτή

Στα συσκευασμένα τρόφιμα στρέφονται οι καταναλωτές

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
φωτογραφία αρχείου/ copyright: APimages
φωτογραφία αρχείου/ copyright: APimages

Τα πάνω κάτω στην πορεία των σούπερ μάρκετ έφερε η επίδραση του κορονοϊού (Covid-19), με τον συνολικό τζίρο των καταστημάτων από την αρχή της χρονιάς μέχρι και 15 Μαρτίου 2020 να παρουσιάζει αύξηση της τάξεως του +9,8%. Βέβαια, η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε τις τρεις τελευταίες εβδομάδες, όπου η εξάπλωση του θανατηφόρου ιού πήρε διαστάσεις. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen για τις τάσεις στο λιανεμπόριο στην προ και μετά Covid-19 εποχή.

Πιο συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/01-23/02) τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%, ενώ το διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο + 24,1%.

Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας την παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +18,9% και 13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +8,9%.

nielsen5.png

Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις επιμέρους κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών, οι κατηγορίες που συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή, όσον αφορά στα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων τους είναι, μεταξύ άλλων:

- το ρύζι

- τα ζυμαρικά

- τα όσπρια

- τα τοματικά προϊόντα

- τα κατεψυγμένα λαχανικά

Οι κατηγορίες αυτές στο σύνολό τους πραγματοποιούν στην μετά Covid-19 εποχή το 12,1% του τζίρου του συσκευασμένου τρόφιμου.

Διαβάστε ακόμη

«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές

«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου

«Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ

Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • καταναλωτές
  • Κορονοϊός
  • σούπερ μάρκετ
  • λιανεμπόριο
  • Nielsen
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr