Χρυσοχοΐδης: Οι Έλληνες έχουν δείξει αξιοθαύμαστη υπομονή
«Η αστυνομία θα είναι κοντά στους πολίτες», το μήνυμα του υπουργού Προστασίας του Πολίτη από τη Θεσσαλονίκη
Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, για τα εγκαίνια του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου της ΕΛ.ΑΣ και του Δήμου Θεσσαλονίκης και την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας.
Σε δηλώσεις του αναφέρθηκε και στις υπαίθριες συγκεντρώσεις νεαρών σε πλατείες, και εξωτερικούς χώρου καφέ, επισημαίνοντας ότι «η αστυνομία θα είναι κοντά στους πολίτες, με σεβασμό στην προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια του καθενός, με φιλική διάθεση».
Διαβάστε ακόμη
Ξαναζεσταίνεται το «φλερτ» της κυβέρνησης στη μεσαία τάξη: Τι θα μπει στο καλάθι της ΔΕΘ
Η μεγάλη σύγχυση με τον χρόνο των εκλογών, τα ντέρμπι στα ψηφοδέλτια και ένα comeback στην Α΄Αθηνών
Ξεκινούν νέο... χορό κινητοποιήσεων οι αγρότες - Ορατό το ενδεχόμενο για «θερμό» καλοκαίρι
Το «δώρο» που έκανε άθελά του ο Τραμπ στο Ιράν: «Τους δώσαμε ένα όπλο πιο ισχυρό από οποιαδήποτε πυρηνική βόμβα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




