• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η απόφαση για κλείσιμο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης διχάζει τους αγρότες - Τι λένε στο ethnos.grΤσιάρας στο OPEN: «Δίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε να δώσουμε στους αγρότες - Λύση χωρίς διάλογο δεν θα βρούμε»Ειδική σύνταξη 1.700 ευρώ τον μήνα για τους πληγέντες σε Μάτι και Μάνδρα - Τι προβλέπουν οι ρυθμίσειςΗ Paramount αντεπιτίθεται στο Netflix με 108 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Warner Bros.
δημοφιλές τώρα: Προκλητικές δηλώσεις Σιμόπουλου για τους αγρότες - «Η κυβέρνηση εκβιάζεται από τα μπλόκα»
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   29.12.2018 18:07
Ρωμανός Κοντογιαννίδης
Ρωμανός Κοντογιαννίδης

Συντάκτης

Ενότητες στο άρθρο: 📌 Εγκαταλελειμμένα εργοτάξια και λαμαρίνες📌 Εργοτάξιο από το 2006

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε ξεκινάει - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε (vid)

«Μετά από μία καθυστέρηση 30 ετών, το μετρό της Θεσσαλονίκης παύει να είναι ανέκδοτο» είπε ο πρωθυπουργός

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Μέτρο Θεσσαλονίκης (Eurokinissi)
Μέτρο Θεσσαλονίκης (Eurokinissi)

Την εκτίμησή του ότι το Φεβρουάριο του 2020 θα μπορούν να κάνουν χρήση του μετρό οι Θεσσαλονικείς, οι ιδιοκτήτες του, όπως τους χαρακτήρισε και θα μπορούν να μετακινούνται ευκολότερα και με ασφάλεια, εξέφρασε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια επίσκεψης και ξενάγησης του στο πρώτο ολοκληρωμένο σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης, αυτόν του Σιντριβανίου-Έκθεσης.

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ακόμα ότι εντός του 2019 θα ξεκινήσουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό προς δυτική Θεσσαλονίκη,μια περιοχή που χαρακτήρισε ως παραμελημένη από προηγούμενους πρωθυπουργούς «που έρχονταν στη Θεσσαλονίκη μόνο κάθε Σεπτέμβριο».

«Μετά από μία καθυστέρηση περίπου 30 χρονων, το μετρό της Θεσσαλονίκης, το πιο γνωστό ανέκδοτο στην πόλη, παύει να είναι ανέκδοτο. Έχει κατασκευαστεί το 95% των σταθμών της βασικής γραμμής» είπε ο κ Τσίπρας.

Εγκαταλελειμμένα εργοτάξια και λαμαρίνες

Ο ίδιος ανέφερε ακόμα ότι το 2015, που ανέλαβε η κυβέρνησή του, υπήρχαν εγκαταλελειμμένα εργοτάξια, λαμαρίνες παντού, που δυσκόλευαν την καθημερινότητα των πολιτών, νομικές εμπλοκές και διεκδικήσεις τεράστιων αποζημιώσεων λόγω καθυστερήσεων. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, τη στιγμή που το σύνολο του έργου θα στοίχιζε 900 εκατομμύρια ευρώ, για το 30% του έργου οι αποζημιώσεις έφταναν τα 1,1 δισ. ευρώ.

«Τελικά γλυτώσαμε πάνω από 900 εκατομμύρια ευρώ και καταφέραμε να αναδείξουμε και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης. Στο ψευτοδίλημμα αρχαία ή μετρό απαντήσαμε και αρχαία και μετρό. Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό από το αεροδρόμιο μέχρι τα δυτικά. Η Θεσσαλονίκη από συμπρωτεύουσα, όπως την ήθελαν κάποιοι, από ουραγός και φτωχομάνα, θα γίνει η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Δεν έχουμε μαγικό ραβδάκι, αλλά πραγματική εύνοια για την πόλη. Όχι όπως άλλοι που κηρύττουν το μίσος για το διπλανό, που θέλουν την πόλη να έχει στραμμένη την πλάτη της προς τους γείτονες", σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Εργοτάξιο από το 2006

Την άνοιξη του μακρινού 2006 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης. Τότε σε διάφορα κεντρικά σημεία της οδού Εγνατίας μπήκαν οι πρώτες λαμαρίνες και έπιασαν δουλειά οι αρχαιολόγοι.

Ο ορίζοντας υλοποίησης του έργου ήταν το 2012, ωστόσο, οι ελπίδες αποδείχθηκαν φρούδες. Καθυστερήσεις επί καθυστερήσεων έφεραν το αποτέλεσμα πέντε χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών να έχει εκτελεστεί περίπου το 30% του έργου.

Για αρκετά χρόνια ιο εργασίες σταμάτησαν ολοκληρωτικά, ενώ η εύρεση σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων στην οδό Βενιζέλου αρχικά και αργότερα στην Αγίας Σοφίας έφεραν νέες καθυστερήσεις μεταξύ φορέων της πόλης, για το αν πρέπει τα αρχαία να μετακινηθούν για να γίνουν τα έργα ή οι εργασίες να εκτελούνται παράλληλα με την ύπαρξη των ευρημάτων.

Τα τελευταία χρονιά οι εργασίες εκτελούνται απρόσκοπτα στην κεντρική γραμμή του μετρό, αλλά και στην επέκτασή του προς Καλαμαριά. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της "Αττικό Μετρό ΑΕ. Γιάννη Μυλόπουλο, το καλοκαίρι του 2019 θα φτάσουν στην πόλη οθ συρμοί και θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Στο τέλος του 2020 οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να χρησιμοποιούν την κεντρική γραμμή του μετρό και στις αρχές του 2021 και την επέκτασή του προς Καλαμαριά.

Διαβάστε ακόμη

Ο «χάρτης των μπλόκων» σε όλη την Ελλάδα: Κλιμακώνουν την «εξέγερση» οι αγρότες - Ενισχύουν τις κινητοποιήσεις σε δρόμους, λιμάνια και τελωνεία

«Η κυβέρνηση εκβιάζεται από τα μπλόκα»: Προκλητικές δηλώσεις Σιμόπουλου για τους αγρότες

Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών φέρνει το 2026 – Η κρίσιμη επιλογή του Ιανουαρίου

Ο Βαλάντης εκνευρίστηκε με τους μουσικούς του και τους «έφτυσε» επί σκηνής - Δείτε βίντεο

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Αλέξης Τσίπρας
  • μετρό θεσσαλονίκης
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr