MenuClose
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on TwitterFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
youtubefacebooktwitterinstagram
Τελευταία Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
  • Videos
BREAKING NEWS:
25η Μαρτίου: Ποιοι δρόμοι θα είναι σήμερα κλειστοί για την στρατιωτική παρέλασηΤι διακρίνουν οι αναλυτές πίσω από την κατάρρευση της Deutsche Bank - Η σύγκριση με την Credit Suisse και τα επόμενα κρίσιμα 24ωραΕκλογές 2023: Ο οδικός χάρτης της κυβέρνησης μέχρι τις κάλπες: Η ατζέντα, τα διλήμματα και οι κρίσιμες ημερομηνίες
Πρωινή ενημέρωση: Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage |   Πολιτική   |   19.03.2023 13:44
Newsroom
Newsroom

Πέντε προτάσεις από τον Ανδρουλάκη για «ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο»

επόμενο άρθροnext-article
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ/EUROKINISSI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ/EUROKINISSI

Πέντε προτάσεις διατυπώνει για να λειτουργούν με ασφάλεια τα τρένα στην Ελλάδα με άρθρο του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

 

Παράλληλα αποδίδει συγκεκριμένες ευθύνες στην κυβέρνηση της ΝΔ. Όπως επισημαίνει στην εφημερίδα το «Βήμα της Κυριακής»: «Όταν όλα πηγαίνουν καλά, γίνονται «με εντολή Μητσοτάκη». Όταν όμως υπάρχουν ευθύνες, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την «άγνοια» περιφρονώντας τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού».

Ο Νίκος Ανδρουλάκης προτείνει συγκεκριμένα για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων:

  • Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή,
  • Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας και ηγεσία υψηλού συμβολισμού και ευρύτατης αποδοχής. Η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ.
  • Η αξιολόγηση και η αξιοκρατία στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ πρέπει να είναι προτεραιότητα. 
  • Η επιλογή των διοικήσεων θα πρέπει να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό, με μια αδιάβλητη και ακομμάτιστη διαδικασία.
  • Να προχωρήσουμε στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι το δυστύχημα στα Τέμπη αποκάλυψε τον συντονισμό όλων των παθογενειών της λειτουργίας του κράτους αλλά και τον αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας των κυβερνώντων και πώς με τον πιο δραματικό και βίαιο τρόπο τραβήχτηκε η κουρτίνα αποκαλύπτοντας τη γύμνια του «επιτελικού κράτους».

Κατηγορεί τον πρωθυπουργό πως μετά τον Αλέξη Τσίπρα διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών και το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους.

Τονίζει ότι «οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στον σιδηρόδρομο, ένα πεδίο στο οποίο απέτυχαν τόσο η ιδιωτική Hellenic Train, όσο και οι δημόσιοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Έξι χρόνια μετά, η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, έχει αποτύχει».

Επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα που μολονότι χαρακτήριζε ξεπούλημα το αρχικό αντίτιμο των 300 εκατ. ευρώ, την ιδιωτικοποίησε με μόλις 45 εκατ. ευρώ προικοδοτώντας την παράλληλα με 250 εκατ. για τις άγονες γραμμές ενώ ο Κώστας Καραμανλής έκανε ακόμη πιο ευνοϊκούς τους όρους για την ιταλική εταιρεία.

 

«Είναι εθνική ανάγκη και συμφέρον μας να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών. ...

Είναι καιρός να διασφαλίσουμε τα βασικά, τα στοιχειώδη και τα αναγκαία.

Έχουμε χρέος να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος.

Να τολμήσουμε βαθιές τομές. Να λάβουμε αποφάσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε για την Ελλάδα, που θέλουμε να ζούμε», καταλήγει ο κ .Ανδρουλάκης.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Σεισμικά ευάλωτη η χώρα: Έλεγχοι σε σχολεία, νοσοκομεία - Το 78% των κατασκευών στην Ελλάδα με αντισεισμικό κανόνα πριν το 1959
  • Μητσοτάκης: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ τι συνέβη στα Τέμπη και γιατί συνέβη» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
  • Κλειστό μέχρι το μεσημέρι το κέντρο της Αθήνας: Χιλιάδες συμμετοχές στον 11ο ημιμαραθώνιο - Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
  • Μάνια Παπαδημητρίου στο ethnos.gr: «Ασχολήθηκα με την πολιτική για να δω από μέσα πώς λειτουργούν τα πράγματα»
  • Πίσω από την κουρτίνα της Credit Suisse και της Silicon Valley
επόμενο άρθροRead next Article
#TAGS
  • Νίκος Ανδρουλάκης
  • ΠΑΣΟΚ
  • σιδηρόδρομος
  • Τέμπη
  • ειδήσεις τώρα
Ανακάλυψε την φθηνότερη ασφάλεια για το αυτοκινητό σου εύκολα και γρήγορα!Gowise.gr. Κάνε σύγκριση σε 27 ασφαλιστικές εταιρίες
Ethnos on Google News
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.grRegister on Ethnos at Google News
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 24.03.2023 07:32
Ρεύμα: Στα 15 ευρώ ανά μεγαβατώρα η επιδότηση τον Απρίλιο
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 24.03.2023 03:30
Συντάξεις: Μπαράζ πληρωμών και «μπόνους» την επόμενη εβδομάδα - Ποιοι πάνε ταμείο
MENSHOUSE
5 λέξεις για να τον θυμούνται για πάντα: Η ιστορική βρισιά του αθυρόστομου Καραϊσκάκη στους Τούρκους λίγο πριν ξεψυχήσει
MENSHOUSE
«Κάψτε τους καλογέρους»: Η εκδίκηση του Κολοκοτρώνη μετά την ατιμωτική προδοσία που έφερε το βίαιο τέλος του αδερφού του

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

01
25-03-2023 10:53
Χείρα φιλίας στην Αθήνα τείνει ο Τσαβούσογλου - Έστειλε ευχετήρια επιστολή για την 25η Μαρτίου
02
25.03.2023 07:10
Ο οδικός χάρτης της κυβέρνησης μέχρι τις κάλπες: Η ατζέντα, τα διλήμματα και οι κρίσιμες ημερομηνίες
03
25.03.2023 10:51
Μήνυμα Τσίπρα για την 25η Μαρτίου: Σήμερα είναι μέρα περηφάνιας αλλά και περισυλλογής για το τι θέλουμε και τι μας αξίζει
04
24.03.2023 19:00
Παπαθανάσης: Το δάνειο αφορά εταιρεία από την οποία έχω αποχωρήσει - Δεν έχω καμία οφειλή σε ασφαλιστικά Ταμεία και Δημόσιο
05
24.03.2023 22:38
Νέες πολιτικές αναταράξεις με αφορμή τον Παπαθανάση: «Ομολογεί ότι πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη», λέει ο ΣΥΡΙΖΑ

POPULAR VIDEOS

Κεντρικό δελτίο 24/03/2023
Κεντρικό... | 24.03.2023 19:59
Κεντρικό δελτίο 24/03/2023
Θεσσαλονίκη: Αύριο η μαθητική παρέλαση για την 25η Μαρτίου
Ώρα Ελλάδος... | 24.03.2023 09:04
Θεσσαλονίκη: Αύριο η μαθητική παρέλαση για την 25η Μαρτίου
Έμεινε στη μέση νέα γραμμή λόγω… αστοχιών σε τούνελ – Τηλεδιοίκηση… του «κουτιού» σε σταθμό που δεν λειτουργεί
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 24.03.2023 19:30
Έμεινε στη μέση νέα γραμμή λόγω… αστοχιών σε τούνελ – Τηλεδιοίκηση… του «κουτιού» σε σταθμό που δεν λειτουργεί
Τουρκία: Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν Κιλιτσντάρογλου
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 24.03.2023 20:43
Τουρκία: Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν Κιλιτσντάρογλου
Η κάμερα του OPEN στη Σιβηρία και στον ποταμό Λένα
Ώρα Ελλάδος... | 24.03.2023 09:21
Η κάμερα του OPEN στη Σιβηρία και στον ποταμό Λένα