Ανοίγει η συνοριακή διάβαση στο Λαιμό Πρεσπών
Τι αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Πρεσπών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πληροφορούμενος την υπογραφή της συμφωνίας για την διάνοιξη της συνοριακής διάβασης στον Λαιμό Πρεσπών από την αναπληρώτρια υπουργό εξωτερικών Σία Αναγνωστοπούλου και τον υπουργό Εξωτερικών της γείτονος κ. Νικολά Δημητρόφ ο δήμαρχος Πρεσπών Παναγιώτης Πασχαλίδης έκανε την εξής δήλωση.
«Είναι μια μεγάλη μέρα για την Πρέσπα σήμερα: ανοίγει και πάλι μετά από 52 χρόνια η συνοριακή διάβαση στο Λαιμό. Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον πρωθυπουργό που υιοθέτησε την πρότασή μας, τον πρώην ΥΠΕΞ κο Κοτζιά που ενέταξε την διάνοιξη της συνοριακής διάβασης στα μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο χωρών, την περιφέρεια Δ. Μακεδονίας και τον περιφερειάρχη κ. Θ. Καρυπίδη που στηρίζει τεχνικά και πολιτικά το έργο, τον Ελληνικό Στρατό με τη συνεργασία του οποίου έχουμε αρχίσει ήδη τα απαιτούμενα έργα και όλους όσους συνέβαλαν στο να φτάσουμε στην σημερινή υπογραφή και φυσικά την ηγεσία του Υπουργείου εξωτερικών την κυρία Αναγνωστοπούλου και τον κύριο Κατρούγκαλο.
Από την πλευρά μας, με την στήριξη της Περιφέρειας και την συνεργασία με το Στρατό μας θα εκτελέσουμε άμεσα τα έργα που απαιτούνται για την υλοποίηση της σημερινής συμφωνίας και την έναρξη λειτουργίας της. Ελπίζουμε και περιμένουμε σύντομα η συμφωνία να ενσωματωθεί στο εσωτερικό δίκαιο της χώρας μας και αναμένουμε την ευρύτερη δυνατή συναίνεση από τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας μας σε αυτό το ομόθυμο αίτημα των Πρεσπιωτών»
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




