«Αποδέχθηκα την πρόταση με αίσθημα ευθύνης και χρέους» - Η πρώτη ανάρτηση της Ζέφης Δημαδάμα μετά τον διορισμό της στην Γ.Γ Ισότητας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρώτη της ανάρτηση στο twitter μετά το διορισμό της ως Γενική Γραμματέας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, έκανε η Ζέφη Δημαδάμα.
Στην ανάρτηση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι αποδέχτηκε την πρόταση «με αίσθημα ευθύνης και χρέους».
Η Ζέφη Δημαδάμα ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ ως η νέα επικεφαλής στη Γενική Γραμματεία Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Λίγη ώρα μετά, το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε τη διαγραφή της από το κόμμα και από την Κεντρική Πολιτική Επιτροπή.
Συγκεκριμένα αναφέρει στην ανάρτησή της:
«Η Γενική Γραμματεία Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αναφέρεται στον πυρήνα του ευρωπαϊκού συστήματος αξιών.
Αποδέχθηκα την πρόταση να τεθώ επικεφαλής αυτής της Γραμματείας με αίσθημα ευθύνης και χρέους για να καταθέσω την εμπειρία και τη γνώση την οποία απέκτησα, έχοντας αφιερώσει, σε αυτά τα κρίσιμα για τη δημοκρατία ζητήματα, όλες μου τις δυνάμεις διαχρονικά και επιδιώκοντας πάντα τις ευρύτερες δυνατές συναινέσεις.
Θεωρώ αυτονόητη την υποβολή της παραίτησής μου από κάθε ιδιότητα με κομματικό πρόσημο για λόγους δεοντολογίας και με την πεποίθηση ότι αναλαμβάνω μια αποστολή εθνικού ενδιαφέροντος, η ευόδωση της οποίας προϋποθέτει τη συνεννόηση όλων των δημοκρατικών πολιτικών δυνάμεων».
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




