Συνάντηση Μητσοτάκη με ευρωβουλευτές της ΝΔ: Τι συζητήθηκε
Ο πρωθυπουργός υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου τους ευρωβουλευτές του κόμματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τους ευρωβουλευτές της ΝΔ υποδέχθηκε σήμερα το μεσημέρι (29/10) στο Μέγαρο Μαξίμου ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντας κατευθύνσεις και στόχους στην ευρωομάδα του κόμματος.
Κύρια αντικείμενα της συζήτησης κατά τη συνάντηση ήταν οι τρέχουσες ευρωπαϊκές εξελίξεις και οι προτεραιότητες της ευρωομάδας της ΝΔ στον νέο ευρωπαϊκό κύκλο.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ Γιώργος Αυτιάς, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Ελεονώρα Μελέτη, Μανώλης Κεφαλογιάννης και Δημήτρης Τσιόδρας.
Συμμετείχαν επίσης ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, η υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο βουλευτής Σερρών και γραμματέας Διεθνών Σχέσεων της ΝΔ Τάσος Χατζηβασιλείου.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Φαρμακοποιός «Χάιζενμπεργκ» έστησε παράνομο εργαστήριο παρασκευής φαρμάκων στο Χαλάνδρι - Διεθνής διακίνηση και «χρυσά» κέρδη
Το Ελ Νίνιο ξεκίνησε επισήμως: «Μια θανατηφόρα προειδοποίηση» - Ανησυχίες για ακραία καιρικά φαινόμενα
Τραμπ: «Έχουμε συμφωνία με το Ιράν, ενδεχομένως το Σαββατοκύριακο οι υπογραφές» - Διαψεύδουν ιρανικές πηγές και Φρουροί της Επανάστασης
Μουντιάλ 2026: Φαντασμαγορική τελετή έναρξης στο Αζτέκα με λάμψη από Σακίρα!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



