• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Για εγκληματική οργάνωση παραπέμπουν τους αγρότες της Κρήτης μετά τα επεισόδια στα αεροδρόμιαΤσουνάμι ύψους 40 εκατοστών «χτύπησε» Αομόρι και Χοκαίντο - Τρομακτικά βίντεο μετά τον σεισμό 7,6 Ρίχτερ στην Ιαπωνία«Ήταν ατύχημα, δεν φταίμε», λέει ο πατέρας του παιδιού που τραυματίστηκε θανάσιμα από τον σκύλο τουςΟδηγός παρέσυρε και σκότωσε 71χρονο στην Ξάνθη - Στη συνέχεια τράκαρε σκοτώνοντας τον αδερφό του
δημοφιλές τώρα: Αυτοκινητιστής έχασε τη δουλειά του επειδή το υπουργείο Μεταφορών ξέμεινε από ταχογράφους
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   04.06.2025 14:50
Αλέξανδρος Διαμάντης
Αλέξανδρος Διαμάντης

Κοινοβουλευτικός συντάκτης

Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Όλα αυτά δεν είναι θέματα του ΚΟΚ και της λεωφορειολωρίδας»📌 «Υπάρχει ένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες»

Κόντρα Κυρανάκη – Λυμπερόπουλου στη Βουλή: «Σταματήστε να συκοφαντείτε» – «Μας αναγκάζετε να ξεπουλήσουμε τις άδειες»

Σε υψηλούς τόνους κινήθηκε η αντιπαράθεση του υφυπουργού Μεταφορών με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Κυρανάκης (INTIME)
Κυρανάκης (INTIME)

Σε υψηλούς τόνους κινήθηκε η αντιπαράθεση του υφυπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης για τις ρυθμίσεις στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τη χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί.

Ο κ. Κυρανάκης υπεραμύνθηκε του διαλόγου με τους θεσμικούς φορείς, λέγοντας πως «την πρόσκληση προς τον ΣΑΤΑ την απηύθυνε και η κυβερνητική παράταξη, όπως και άλλες παρατάξεις. Σήμερα σας δόθηκε το βήμα για διάλογο και έχετε πρόσβαση στα ΜΜΕ πιο πολύ από κάθε άλλο φορέα». Και προσέθεσε με νόημα: «Οπότε ακούμε αυτά που λέτε. Σήμερα που ήρθατε θεσμικά, δεν είπατε κουβέντα για την ουσία και με κατηγορήσατε ότι κάνω κάποιο ντηλ με την Ουμπερ. Προσπαθώ να βρω τι από αυτά που έχουμε καταθέσει ευνοεί την Ουμπερ. Κάντε συγκεκριμένες κατηγορίες κατά οδηγών της Ουμπερ να τις ελέγξουμε».

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ αντέτεινε ότι υπάρχουν ρητές οδηγίες από την Ε.Ε. για τον έλεγχο πλατφορμών τύπου Uber, οι οποίες δεν εφαρμόζονται. «Έχουν βγει κανόνες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κανόνες λειτουργίας της πολυεθνικής — αναφέρει τις προϋποθέσεις — δεν έχει γίνει τίποτα από αυτό», τόνισε ο κ. Λυμπερόπουλος.

«Όλα αυτά δεν είναι θέματα του ΚΟΚ και της λεωφορειολωρίδας»

Ο υφυπουργός απάντησε πως το ζήτημα αυτό «δεν είναι θέμα του ΚΟΚ», για να ακολουθήσει νέα τοποθέτηση του προέδρου του ΣΑΤΑ, αυτή τη φορά για τα ηλεκτρικά ταξί: «Όταν είναι αποδεδειγμένο ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ανεπαρκέστατο για να βγάλει 2 βάρδιες. Επίσης, δεν υπάρχουν τα χρήματα για ηλεκτρικό. Θα μας αναγκάσει να ξεπουλήσουμε τις άδειες».

«Όλα αυτά δεν είναι θέματα του ΚΟΚ και της λεωφορειολωρίδας», ανταπάντησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, περνώντας στην αντεπίθεση: «Σταματήστε να συκοφαντείτε όποιον διαφωνεί μαζί σας. Και δεν έχετε πει κουβέντα για το μέτρο που έλαβα να μην αφαιρείται η άδεια».

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υποστήριξε ότι η σχετική πρόβλεψη ίσχυε ήδη από την εποχή του Τάκη Θεοδωρικάκου και του Νίκου Οικονόμου: «Μα ίσχυε αυτό από τον κ. Οικονόμου. Και υπάρχει ακόμα το point system, έτσι δεν είναι;»

Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι η κυβέρνηση υιοθέτησε μια μέση λύση σε σχέση με τις εισηγήσεις των συγκοινωνιολόγων και του ΟΑΣΑ: «Η θέση μας, σε αντίθεση με αυτά που μας προτείνει ο ΟΑΣΑ και οι συγκοινωνιολόγοι, είναι μια μέση λύση. Δεν έχουμε απόλυτη απαγόρευση. Έχουμε μια μέση λύση όπως οι περισσότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης».

«Υπάρχει ένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες»

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ επανήλθε με αιχμές περί γεωγραφικής μεροληψίας: «Για πείτε μας. Στη Θεσσαλονίκη κάνετε τα ίδια; Θα ισχύουν τα ίδια; Αυτά τους είπατε και πάνω; Υπάρχει ένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες».

«Δεν έχω κανένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες», απάντησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, «έχω με τους ανθρώπους που με συκοφαντούν και τραμπουκίζουν ανθρώπους της ομάδας μου. Γιατί σήμερα εσείς ήρθατε εδώ να μου πείτε ότι κάνω ντηλ με την Ουμπερ».

Διαβάστε ακόμη

Για εγκληματική οργάνωση παραπέμπουν τους αγρότες της Κρήτης μετά τα επεισόδια στα αεροδρόμια

Έχασε μέσα σε μια στιγμή 530 πρόβατα από την ευλογιά - «Ζούμε έναν εφιάλτη, δεν έχουμε μέλλον σε αυτή τη χώρα»

Φρίκη στο Τέξας: 22χρονη γυναίκα βρέθηκε κλειδωμένη σε κλουβί σκύλου - Την «φυλάκισαν» για τιμωρία

ΚΑΝΑΜΕ SUPERMARKET HAUL | Δύο τύποι από σπίτι (EP8)

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Κωνσταντίνος Κυρανάκης
  • ΣΑΤΑ
  • ταξί
  • Βουλή
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr