Τον Μάξιμο Χαρακόπουλο προτείνει για γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ ο Μητσοτάκης
Στις 19 Σεπτεμβρίου θα συνεδριάσει η ΚΟ της ΝΔ
Τον βουλευτή Λάρισας Μάξιμο Χαρακόπουλο πρότεινε για τη θέση του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τον τραγικό θάνατο του Απόστολου Βεσυρόπουλου στις 21 Αυγούστου.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας θα συνεδριάσει υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στις 19 Σεπτεμβρίου με θέμα την εκλογή Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
Διαβάστε ακόμη
Χάος στη Νέα Υόρκη μετά το Νικς-Σπερς: Σοβαρά επεισόδια έξω από το Madison Square Garden
Αποκαλυπτική μελέτη: Ο κόσμος εισέρχεται σε νέα εποχή αυξημένης βίας - «Τα νούμερα είναι σοκαριστικά»
«Αναγκάστηκα να καθίσω στο πάτωμα»: Η Κατερίνα Βρανά καταγγέλλει τραγικές συνθήκες εξυπηρέτησης στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης
Λύθηκε το μυστήριο με την περίεργη οσμή αερίου στην Αττική - Τι έδειξαν οι έρευνες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




