Αιχμές Καρυστιανού μετά την αποχώρηση Κοκοτσάκη: «Δόλια κίνητρα, προσπαθούν να σπείρουν την διχόνοια»
Τι είπε η Μαρία Καρυστιανού λίγες ώρες μετά την παραίτηση Κοκοτσάκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Μαρία Καρυστιανού σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαντά στον απόηχο της παραίτησης Κοκοτσάκη, κάνοντας λόγο για «πόλεμο» που βιώνει το κόμμα.
Μεταξύ άλλων καταγγέλλει ότι η πολιτική παράταξη δέχεται «λάσπη και τη συκοφαντία», υποστηρίζει ότι «η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται» και κατηγορεί το «διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα» υπερασπιζόμενη πως το κόμμα της έχει τον πολίτη ως προτεραιότητα.
Ακόμη, συμπληρώνει πως πολλοί «προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν» και «να σπείρουν τη διχόνοια, ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε».
Κλείνοντας τονίζει πως «έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται» και πως τα «αγνά» της κίνητρα είναι «για τα παιδιά μας».
Σημειώνεται ότι από την «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α., Αθανάσιος Παπανικολάου, ο οποίος κατήγγειλε πως «η λειτουργία της κίνησης διέφερε από την εικόνα που είχα αρχικά σχηματίσει».
«Στήριξα την πρωτοβουλία αυτή, αποστέλλοντας ένα βίντεο με τις θέσεις μου για εθνικά θέματα, το οποίο μου ζητήθηκε από την κυρία Καρυστιανού και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε στη διακήρυξη και την προβολή της κίνησης. Το έπραξα θεωρώντας ότι συμμετείχα στη δημιουργία ενός κινήματος πολιτών με συμμετοχή μελών, συλλογικές διαδικασίες και διάλογο», ανέφερε μεταξύ άλλων μιλώντας στον Politica 89.8 και συμπλήρωσε:
«Στην πορεία, όμως, διαπίστωσα ότι η λειτουργία της κίνησης διέφερε από την εικόνα που είχα αρχικά σχηματίσει. Παρατήρησα ότι το εγχείρημα οργανωνόταν από συγκεκριμένη ομάδα προσώπων, πολλοί από τους οποίους προέρχονταν από στελέχη που είχαν αποχωρήσει από το κόμμα ΝΙΚΗ, και όχι μέσω διαδικασιών στις οποίες συμμετείχε ευρύτερα η βάση των πολιτών. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την αρχική αυτή εκτίμηση».
Αναλυτικά η απάντηση της Μαρίας Καρυστιανού
«Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής! Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά. Αυτό μας χαροποιεί! Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά! Οι πολίτες καταλαβαίνουν!
Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται! Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους! Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους. Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν. Να σπείρουν την διχόνοια.
Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε. Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση. Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε. Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε! Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους. Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια. Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας. Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση. Επιτέλους! Μαζί για τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη!!»
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



