Εμφύλιος κατ’ επάγγελμα

Εμφύλιος κατ’ επάγγελμα

Ούτε τα αρχαία θα μετακινηθούν ούτε το μετρό θα γίνει

Εμφύλιος πόλεμος έχει ξεσπάσει στη Θεσσαλονίκη, μετά τη δήλωση του πρωθυπουργού ότι τα αρχαία που βρέθηκαν στη διασταύρωση Βενιζέλου και Εγνατίας θα απομακρυνθούν.

Οι οπαδοί της διατήρησης και οι οπαδοί της απομάκρυνσης εμπλέκονται καθημερινώς σε λεκτικές οδομαχίες, ενώ όσοι έχουν δημόσιο βήμα εξαπολύουν καταιγιστικές δηλώσεις εναντίον των αντιπάλων τους. Ομως, αδίκως λαμβάνει χώρα η πνευματική αιματοχυσία. Διότι υπάρχουν δύο λεπτομέρειες που την καθιστούν άχρηστη. λεπτομερεια πρωτη. Ουδέποτε πραγματοποιούνται όσα εξαγγέλλουν οι πρωθυπουργοί στη ΔΕΘ.

Αν όσα έχουν κατά καιρούς εξαγγελθεί είχαν γίνει πραγματικότητα, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργούσε από εικοσαετίας και επιπλέον θα υπήρχαν στους δρόμους της πόλης και λεωφορεία, τα οποία οι Θεσσαλονικείς βλέπουν μόνο στις παλαιές κινηματογραφικές ταινίες, με νοσταλγία, τρώγοντας ποπκόρν. Συνεπώς, ουδείς λόγος ανησυχίας υπάρχει για τα αρχαία. Ούτε, βέβαια, για το μετρό. Ούτε τα αρχαία θα μετακινηθούν ούτε το μετρό θα γίνει. λεπτομερεια δευτερη. Ο συγκεκριμένος σταθμός Βενιζέλου τυγχάνει να είναι παντελώς άχρηστος και οφείλεται σε τραγικό σχεδιαστικό λάθος.

Το άκρο του απέχει από το άκρο του προηγουμένου σταθμού (Αγία Σοφία) λιγότερο από 300 μέτρα. Ο συρμός έχει μήκος 106 μέτρα. Αρα, όταν ο συρμός που φεύγει από την Αγία Σοφία εισέρχεται στο τούνελ, θα απέχει από τον σταθμό Βενιζέλου 190 μέτρα. Απόσταση 190 μέτρων είναι καλή για παιδάκια που παίζουν με ηλεκτρικά τρενάκια, όχι όμως για σταθμούς μετρό. Αν γινόταν ποτέ πραγματικότητα, πρώτα θα άνοιγαν οι πόρτες στον σταθμό Βενιζέλου και μετά θα έκλειναν στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, δημιουργώντας νέο ρεκόρ ταχύτητας. Είτε με αρχαία είτε χωρίς. κακως, λοιπον, ο νέος δήμαρχος χαρακτήρισε «κατ’ επάγγελμα ευαίσθητους» όσους ανησυχούν για τα αρχαία. Ως κατ’ επάγγελμα αισιόδοξους θα έπρεπε να τους καταγγείλει, διότι πήραν στα σοβαρά την πρωθυπουργική εξαγγελία. Και ως κατ’ επάγγελμα αναίσθητους όσους έχουν αφήσει εδώ και χρόνια την πόλη χωρίς συγκοινωνίες.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ