Πελέ: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και ξεκινά χημειοθεραπεία
Tο «Μαύρο Διαμάντι» σε λίγες εβδομάδες κλείνει τα 81 του χρόνια και πριν από σχεδόν έναν μήνα, στις 4 Σεπτεμβρίου, υποβλήθηκε σε επέμβαση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου ο μυθικός Πελέ, ο οποίος είχε υποβληθεί σε εγχείρηση αφαίρεσης όγκου από το παχύ έντερο, στην οποία υπεβλήθη και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση των γιατρών το νοσοκομείου «Albert Einstein» στο Σάο Πάολο άμεσα θα ξεκινήσει χημειοθεραπεία.
Το «Μαύρο Διαμάντι» σε λίγες εβδομάδες κλείνει τα 81 του χρόνια και πριν από σχεδόν έναν μήνα, στις 4 Σεπτεμβρίου, υποβλήθηκε σε επέμβαση. Για λίγες ημέρες βρισκόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου αλλά στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε δωμάτιο.
Ο μοναδικός ποδοσφαιριστής στην Ιστορία που έχει κατακτήσει τρία Παγκόσμια Κύπελλα, υπέφερε από προβλήματα στο ισχίο εδώ και χρόνια και δεν μπορεί να περπατήσει χωρίς βοήθεια.
Οι δημόσιες εμφανίσεις του είχαν ήδη μειωθεί πριν από την πανδημία της Covid-19 και έκτοτε έχει κάνει λίγες περιττές εξόδους έξω από το σπίτι του κοντά στο Σάντος.
Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Τι οδήγησε στην έκρηξη κρουσμάτων – Τι λέει ο Καπραβέλος στο ethnos.gr
Καιρός: Φθινοπωρινό σκηνικό με βροχές και καταιγίδες – Πέφτει η θερμοκρασία
Σοβαρό τροχαίο στον Κηφισό – Μετ’ εμποδίων η κυκλοφορία
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




