Ο Γιώργος Σαββίδης έκανε το καλύτερο δώρο σε ΑμεΑ οπαδό του ΠΑΟΚ (pics)
Σπουδαία κίνηση του Γιώργου Σαββίδη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η μεγαλύτερη ανταμοιβή για την οικογένεια Σαββίδη είναι η ευγνωμοσύνη του λαού του ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα που χάρισε στον «δικέφαλο του βορρά». Γι αυτό κι ο Γιώργος Σαββίδης, το έδειξε έμπρακτα, προχωρώντας σε μία κίνηση ανθρωπιάς, που είχε μικρό «κόστος» για τον ίδιο, αλλά αποτέλεσε δώρο ζωής για έναν πιστό οπαδό των Θεσσαλονικέων.
Ο γιος του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη χάρισε το μετάλλιο του πρωταθλήματος σε έναν φίλο του ΠΑΟΚ που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι. Μάλιστα, ο Ανδρέας Κατσαρός ευχαρίστησε τον «αδερφό» του, όπως αποκαλεί τον Γιώργο Σαββίδη για το καλύτερο μετάλλιο της ζωής του.


Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





