Συγκίνηση και δάκρυα στο «Γ. Καραϊσκάκης» για τα θύματα της Θύρας 7
Οι «ερυθρόλευκοι» τίμησαν τη μνήμη των 21 αδικοχαμένων φίλων της ομάδας στην τραγωδία του 1981🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή η ατμόσφαιρα στο «Γ. Καραϊσκάκης» ήταν βαριά. Μια εβδομάδα πριν από τη συμπλήρωση 39 χρόνων από την τραγωδία της Θύρας 7, οι «ερυθρόλευκοι» τίμησαν τη μνήμη των 21 αδικοχαμένων φίλων του Ολυμπιακού. Πριν από την έναρξη του ματς με την Ξάνθη, συγγενείς των θυμάτων κατευθύνθηκαν προς τη Θύρα 7 για ν' αποτίσουν φόρο τιμής μπροστά από το μοναδικό πανό (με τις προσωπογραφίες και τα ονόματα των 21) που κρεμάστηκε στην εξέδρα και ήταν αφιερωμένο στη μνήμη των παιδιών που τόσο άδικα έφυγαν από τη ζωή στις 8 Φεβρουαρίου 1981.
Επίσης, στο 21ο λεπτό της αναμέτρησης άναψαν κεριά στο γήπεδο και αναρτήθηκε πανό που έγραφε: «Δεν φύγατε ποτέ από κοντά μας», ενώ συχνά πυκνά ακουγόταν το σύνθημα: «Αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε».,,
Δείτε το video που προβλήθηκε στις οθόνες του γηπέδου:
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




