Κοροναϊός: Και επίσημα κεκλεισμένων των θυρών το Ολυμπιακός - Γουλβς
Το παιχνίδι ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί το βράδυ της Πέμπτης στις 22:00🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Είναι πλέον επίσημο, ο Ολυμπιακός θα υποδεχθεί την Γουλβς του Ντάνιελ Ποντένσε την Πέμπτη για την πρώτη αναμέτρηση των «16» του Europa League χωρίς κόσμο. Η UEFA συμφώνησε με τις δύο ομάδες, στον απόηχο της απόφασης της κυβέρνησης πως όλα τα παιχνίδια για δύο βδομάδες θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών λόγω κοροναϊού, και έτσι στο παιχνίδι της Πέμπτης (11/3, 22:00), δεν θα υπάρχουν φίλαθλοι.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: Κατά πάγια τακτική της και ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αποφάσεις των εθνικών αρχών, η UEFA αποφάσισε να διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών ο αγώνας Ολυμπιακός – Γουλβς της φάσης των «16» του UEFA Europa League, που είναι προγραμματισμένος για την Πέμπτη 12/3/2020 στο «Γ. Καραϊσκάκης». Ως εκ τούτου στον αγώνα δε θα μπορούν να παρευρεθούν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού, της Γουλβς και οι χορηγοί της UEFA που έχουν στην κατοχή τους εισιτήρια.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





