Nissan: άδεια χρήσης τεχνολογίας μπαταριών Li-polymer στην APB

Τελευταία Ενημέρωση
Η Nissan έχει χορηγήσει άδεια στην APB Corporation  για χρήση μια προηγμένης τεχνολογίας που θα επιτρέψει τη μαζική παραγωγή ασφαλέστερων μπαταριών ιόντων λιθίου, σε χαμηλότερο κόστος και με αυξημένη χωρητικότητα. Η προηγμένη τεχνολογία θα βοηθήσει τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν αποτελεσματικότερα χαμηλού κόστους και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Υποστηριζόμενη από επενδύσεις μεγάλων εταιρειών, η APB που εδρεύει στο Τόκιο, σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Ιαπωνία που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Nissan, για να κατασκευάζει μπαταρίες πολυμερούς για αποθήκευση ενέργειας.

Οι μπαταρίες πολυμερούς λέγεται ότι είναι η επόμενη γενιά των μπαταριών ιόντων λιθίου. Η τεχνολογία της Nissan, γνωστή ως τεχνολογία πολυμερούς μπαταρίας διπολικής δομής, θα βοηθήσει τους καταναλωτές και τις κοινότητες να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά χαμηλού κόστους ενέργεια, που μπορεί να προέρχεται και από ανανεώσιμες πηγές, με χαμηλότερο αρχικό κόστος επένδυσης.

«Πιστεύουμε ότι η ευρεία υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας θα συμβάλει στην εκπλήρωση των στόχων αειφόρου ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών  και θα συνεισφέρει στην υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε ο Hideki Kimata, αντιπρόεδρος του τμήματος εταιρικής στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Nissan.

Η Nissan άρχισε να ερευνά και να αναπτύσσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Το 1997, η Nissan λάνσαρε το Prairie Joy EV και έγινε πρωτοπόρος στην εγκατάσταση μπαταριών ιόντων λιθίου σε εμπορικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από τότε, η Nissan συνέχισε να ερευνά βασικές τεχνολογίες και να επιδιώκει καινοτομία στον τομέα των μπαταριών των EVs.

Τεχνολογία διπολικής δομής μπαταρίας πολυμερούς

200416-01-e_01-source.jpg

Σε μια μπαταρία πολυμερούς με διπολική δομή, οι υγροί ηλεκτρολύτες και τα μεταλλικά ηλεκτρόδια που χρησιμοποιούνται σε συμβατικές μπαταρίες αντικαθίστανται με πολυμερή. Το μπροστινό και το πίσω μέρος της μπαταρίας είναι κατασκευασμένα από έναν συλλέκτη ρεύματος πολυμερούς. Το μπροστινό και το πίσω μέρος έχουν αρνητική ή θετική πολικότητα και αποτελούν μέρος της θήκης της μπαταρίας. Με τη στοίβαξη ενός αριθμού από αυτές τις κυψέλες, δημιουργείται μια συναρμολογημένη μπαταρία με διπολική δομή.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνει την ικανότητα φόρτισης σε σχέση με τον όγκο της μπαταρίας, ενώ παράλληλα ενισχύει την ασφάλεια αντικαθιστώντας τους υγρούς ηλεκτρολύτες με πολυμερή. Παράλληλα, η απλοποιημένη δομή μειώνει το κόστος.

Εφαρμογή σε μπαταρίες σταθερού τύπου

Η κύρια χρήση μπαταριών σταθερού τύπου με αυτήν την τεχνολογία θα βοηθήσει τους ιδιώτες καταναλωτές στην  αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας χαμηλού κόστους, όπως από  ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,  από ηλιακούς συλλέκτες ή ηλεκτρική ενέργεια που αγοράζεται από το δίκτυο κατά τις ώρες εκτός αιχμής, με  μια μικρότερη αρχική επένδυση.

Ως αποτέλεσμα, οι τοπικές κοινότητες μπορούν να περιορίσουν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις ώρες αιχμής και να χρησιμοποιούν την ενέργεια με πιο σταθερό και αποδοτικό τρόπο. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω καταστροφών ή τεχνικών βλαβών και μπορεί να συμβάλει σε μια ασφαλέστερη, καθαρότερη παροχή ενέργειας.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ