BMW X6 Xdrive 30D: το premium SUV των μεγάλων ταξιδιών (δοκιμή)

Τελευταία Ενημέρωση
Ευρύχωρο, πολυτελές, άνετο, γρήγορο, «ευθύβολο», ντίζελ και τετρακίνητο... Αυτό είναι το μεγάλο coupe SUV της BMW! Τί άλλο να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τον πάει πρακτικά οπουδήποτε ατσαλάκωτο;

Πολυτελές ταχύπλοο. Αυτός ο χαρακτηρισμός ταιριάζει ίσως καλύτερα από κάθε άλλον στο θηριώδες και απίστευτα εντυπωσιακό, και λόγω όγκου, και λόγω design, Coupe SUV της BMW. Ένα αυτοκίνητο που σε προδιαθέτει θετικά από την πρώτη στιγμή που παίρνει μπρος ο εξακύλινδρος - σε σειρά – diesel, ο οποίος καταφέρνει με το ευχάριστο «γουργουρητό» του να δημιουργήσει ένα τέτοιο ηχητικό περιβάλλον, που σε κάνει να νομίζεις ότι ακούς όντως ένα πολυτελές ταχύπλοο, την ώρα που ετοιμάζεται να αναπτύξει ταχύτητα σε ήρεμα νερά. Και αυτή η αίσθηση σου δημιουργεί μιαν απίστευτη αυτοπεποίθηση.

Αθόρυβα γρήγορη

Μπορεί στην γκάμα της BMW να υπάρχουν αρκετοί εξαιρετικοί, μεγαλύτερου κυβισμού και ισχυρότεροι κινητήρες, ωστόσο αυτός ο τρίλιτρος πετρελαιοκινητήρας χάρη στη θηριώθη του ροπή (620 Nm/2000-2500 rpm) μπορεί και μετατρέπει σε βολίδα το 2.185 κιλών αυτοκίνητο. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει το γκάζι για να διαπιστώσει - πολύ γρήγορα – ότι μπορεί να κινείται ήδη με 200 km/h την ώρα πιστεύοντας ότι δεν έχει ξεπεράσει τα 120! Τέτοιο είναι το αίσθημα ευστάθειας που αποπνέει η X6.

20200606_bmw_x6_kerkini_103_copy.jpg

Είναι φανερό, λοιπόν, ότι η Χ6 είναι φτιαγμένη για ταξίδια μακρινά και… αθόρυβα, αφού πέρα από την πολύ καλή ηχομόνωση, στην εξάλειψη του θορύβου συμβάλλει και η εξαιρετική αεροδυναμική, με άφθονα βοηθήματα σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτή η BMW είναι φτιαγμένη μόνο για ευθείες… Τα πάντα εξαρτώνται από τις διαθέσεις του οδηγού. Βεβαίως το βάρος του αυτοκινήτου είναι μεγάλο, ωστόσο τα τεράστια λάστιχα συνεργάζονται άψογα με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση για να σου επιτρέψουν να κινηθείς γρήγορα και στις στροφές, βασιζόμενος και στην πολύ καλή λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, που καθιστά σχεδόν περιττές τις χειροκίνητες αλλαγές. Όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς η κατανάλωση να εκτοξεύεται στα ύψη, αφού οι τιμές που είδαμε εμείς ήταν της τάξης των 10 λίτρων / 100 χλμ.

20200606_194337_copy.jpg

Υψηλή τεχνολογία

Στον τομέα αυτόν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα σωρό συστήματα υποβοήθησης οδήγησης – και όχι μόνον - που χρειάζεσαι κανονικό σεμινάριο για να τα μάθεις να τα χειρίζεσαι. Μεταξύ αυτών που είδαμε και χρησιμοποιήσαμε ξεχωρίζουμε το σύστημα που σε κρατά στη λωρίδα κυκλοφορίας – προσέξτε, όχι αυτό που σου επαναφέρει στην πορεία σου αν ξεχαστείς και πατήσεις τη διαχωριστική γραμμή, αλλά αυτό που σε κρατά στο κέντρο της λωρίδας και σου επιτρέπει να έχεις τα χέρια σου απλώς ακουμπισμένα επάνω στο τιμόνι, αναλαμβάνοντας το ίδιο τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης. Είναι ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, το οποίο φροντίζει να διατηρεί ταυτοχρόνως και την επιθυμητή ταχύτητα. Οπότε δεν χρειάζεται ούτε να πατάς γκάζι, ενώ αν πλησιάσεις κάποιο προπορευόμενο αυτοκίνητο επιβραδύνει μόνο του, φροντίζοντας να κρατήσει μία απόσταση ασφαλείας. Τι άλλο να ζητήσει κανείς σε ένα μακρινό ταξίδι;

20200606_bmw_x6_kerkini_59_copy.jpg

Οι χώροι είναι απλώς τεράστιοι, ενδεχομένως ίσως λίγο μικρότεροι απ’ ότι περιμένεις με βάση τον όγκο αυτοκινήτου – πάντως σε κάθε περίπτωση, όσο ψηλός και αν είσαι, στο πίσω κάθισμα κάθεσαι… σταυροπόδι, με άφθονο αέρα για το κεφάλι σου. Τεράστιο είναι επίσης και το πορτμπαγκάζ. Βασικό χαρακτηριστικό του πολυτελέστατου «σαλονιού» είναι ότι σε πείθει με τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά κατασκευής, αφήνοντας τα high tech αξεσουάρ να ενισχύσουν αυτήν την αίσθηση. Και το μόνο που λείπει από έναν επιβάτη είναι κάτι που θα χαρακτηρίζαμε αστείο: οι χειρολαβές στην οροφή, που σε βοηθούν να κρατιέσαι στις στροφές (υποθέτουμε η έλλειψη οφείλεται στην παρουσία της ηλεκτρικής ηλιοροφής.

20200607_bmw_x6_kerkini_88_copy.jpg

Μια ιδιαίτερη προσέγγιση

Η X6 Xdrive 30d είναι φανερό ότι απευθύνεται – και λόγω της τιμής της, αλλά και λόγω των χαρακτηριστικών της – σε ένα ιδιαίτερο κοινό, σε ανθρώπους που του αρέσει να οδηγούν ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο με πολλαπλές δυνατότητες, ανθρώπους για τους οποίους ο πλεονάζων όγκος δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Μην ξεχνάτε επίσης ότι έχουμε να κάνουμε με ένα κανονικότατο SUV, ένα αυτοκίνητο που χάρη και στην τετρακίνηση μπορεί να βγει με μία στοιχειώδη άνεση στο χώμα. Ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ένα εξαιρετικά άνετο ταξίδι σε επιβάτες και οδηγό – με τον τελευταίο να είναι ο μεγάλος κερδισμένος, είτε θελήσει να μετακινηθεί ξεκούραστα και χωρίς άγχος είτε θελήσει να οδηγήσει πραγματικά!

ΥΠΕΡ

Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, ηχομόνωση, χώροι, τεχνολογία

ΚΑΤΑ

Τιμόνι που δεν «κόβει» αρκετά, στενό πίσω παρμπρίζ

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κυβισμός (cm3)

2.993

Ισχύς (PS / rpm)

249/4000

0-100 km/h

6,5’’

Ταχύτητα (km/h)

249

Κατ/ση*(lit./100 km)

6,6-6,1

Εκπομπές CO2*

172-159

M x Π x Y (mm)

4935 x 2004 x 1696

Πορτμπαγκάζ (lit.)

580 / 1530

Τιμή**

€ 104.900

*Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, στον μικτό κύκλο δοκιμών WLTP. Ρεζερβουάρ καυσίμου: 80 λίτρα

**Βασική έκδοση

Φωτογραφίες: Νίκος Λουπάκης

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ