Το Mazda CX-5 (ΑΠΕ)

Mazda CX-5: Αυτή είναι η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και οι νέοι κινητήρες του

Οι μηχανικοί της εταιρείας δημιούργησαν ένα SUV που κατάφερε να περάσει τη φιλοσοφία «JinbaIttai» (οδηγός και αυτοκίνητο ως ένα) και τη μηχανολογική αρχιτεκτονική, σε άλλο επίπεδο

Το αυθεντικό CX-5 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ήταν το πρώτο Mazda που υιοθέτησε τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo - Soul of Motion» και την τεχνολογία Skyactiv. Ήταν το μοντέλο που εγκαινίασε νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά τη δυναμική συμπεριφορά, αλλάζοντας την αντίληψη περί «συμμετοχικότητας» στην οδήγηση ενός μεσαίου SUV.

Με τη δεύτερη γενιά του CX-5 το 2017, οι μηχανικοί της Mazda δημιούργησαν ένα SUV που κατάφερε να περάσει τη φιλοσοφία «JinbaIttai» (οδηγός και αυτοκίνητο ως ένα) και την μηχανολογική αρχιτεκτονική, σε άλλο επίπεδο. Με την προσθήκη του συστήματος G-Vectoring Control (GVC), της πρώτης ενσωμάτωσης σε μοντέλο Mazda των τεχνολογιών δυναμικής συμπεριφοράς «Skyactiv-Vehicle Dynamic», το αυτοκίνητο έγινε πιο άνετο, πιο εκλεπτυσμένο και με καλύτερη απόκριση.

Το αναβαθμισμένο Mazda CX-5 του 2019, κατασκευάστηκε διατηρώντας τα πολυάριθμα δυνατά σημεία του μοντέλου της 2ης γενιάς, έχοντας προηγουμένως υποστεί και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις εστιασμένες σε δύο βασικούς τομείς: Την ποιότητα του εσωτερικού και τη δυναμική συμπεριφορά. Ακόμα πιο διασκεδαστικό και με καλή οδηγική συμπεριφορά, με εμφανώς βελτιωμένα χαρακτηριστικά, το μοντέλο εδραίωσε τη φήμη του ως ένα από τα πλέον απολαυστικά, στην οδήγηση, SUV της κατηγορίας του, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Το CX-5 κατόρθωσε να γίνει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Mazda, καθώς έφτασε να εκπροσωπεί περίπου το 30% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της μάρκας. Μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί πάνω από 2.870.001 μονάδες σε 130 χώρες ανά τον κόσμο. Το CX-5 εξακολουθεί να κρατά τα σκήπτρα του bestseller της Mazda στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το CX-5 του 2020 προσφέρεται με μία γκάμα επιλογών κινητήρων Skyactiv βενζίνης και diesel, δυνατότητα επιλογής είτε του χειροκίνητου κιβωτίου Skyactiv-MT των 6 σχέσεων ή του αυτόματου των 6 σχέσεων Skyactiv-Drive της Mazda, καθώς και του έξυπνου συστήματος 4κίνησης τελευταίας γενιάς της Mazda, του i-ActivAWD. Στην γκάμα αυτή, ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας Skyactiv-G των 121 kW/165 ίππων διατίθεται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο και με σύστημα κίνησης στους 2 ή στους 4 τροχούς. Το νέο μοντέλο του 2020, στις εκδόσεις με το συγκεκριμένο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, διαθέτει και τη λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η λειτουργία αυτή απενεργοποιεί δύο από τους 4 κυλίνδρους του κινητήρα σε καταστάσεις χαμηλού φορτίου, όπως είναι η κίνηση σε ταξίδι με σταθερές ταχύτητες. Με το κλείσιμο των κυλίνδρων 1 και 4 κατ’ αυτόν τον τρόπο περιορίζονται οι απώλειες λόγω του περιορισμού της αντίστασης λόγω τριβής. Ο όγκος του εισαγόμενου αέρα, οι χρόνοι των ψεκασμών και ο χρονισμός των βαλβίδων, ελέγχονται με ακρίβεια ώστε να επιτρέψουν στον κινητήρα να εναλλάσσει τη λειτουργία του από τους 2 στους 4 κυλίνδρους, με αποτέλεσμα να μειώνονται δραστικά τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα.

Η γκάμα των κινητήρων του CX-5 συμπληρώνεται από έναν βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 λίτρων με απόδοση 143 kW/194 ίππων με αυτόματο κιβώτιο και δυνατότητα επιλογής κίνησης εμπρός ή και στους 4 τροχούς, έναν κινητήρα diesel Skyactiv-D 2.2 λίτρων απόδοσης 110kW/150 ίππων με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου και κίνηση στους εμπρός ή και τους πίσω τροχούς. Παράλληλα υπάρχει ένας ακόμη diesel κινητήρας Skyactiv-D 2.2 λίτρων απόδοσης 135kW/184 ίππων με σύστημα τετρακίνησης και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ