Το Ford Puma ST - φυσικά, θα βγει και σε άλλα χρώματα (Ford)

Είναι επίσημο: Το νέο Ford Puma ST δείχνει τα δόντια του

Τελευταία Ενημέρωση
Το γνωστό SUV «αγρίεψε» φορώντας το setup του Fiesta ST και τον τρικύλινδρο 1.500άρη Ecoboost - 200 ίπποι, 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, σε κορμί ενός SUV

Για τον ερχομό του στην παρέα με τα λοιπά ST της οικογένειας της Ford είχαμε γράψει εδώ. Πριν από αυτό, εδώ στο ethnos.gr είχαμε δοκιμάσει το Ford Fiesta ST και ήταν σαν να ανακαλύπταμε από την αρχή την έννοια της σπορ οδήγησης. Λίγο αργότερα, η εταιρεία υλοποίησε τη σκέψη να μεγαλώσει κι άλλο την γκάμα της και κάπως έτσι υποδεχτήκαμε το Ford Puma, το νέο… αιλουροειδές της θαυμαστής κατηγορίας των SUV. Την ίδια στιγμή, πολλοί σκεφτήκαμε ότι θα θέλαμε να το δούμε και ως Puma ST. Όπως και έγινε και κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα…

ford-puma-st-2020-8.jpg
Ford Puma ST (Ford)

Είναι επίσημο, λοιπόν: τώρα πια, μαζί με τα Fiesta ST και τα δύο Focus ST, η Ford λανσάρει το τέταρτο μέλος της σπορ γκάμας το οποίο διαφέρει από το έντονο πράσινο χρώμα του λανσαρίσματος -φυσικά θα υπάρξουν κι άλλα χρώματα- και το σχετικό εξωτερικό και εσωτερικό πακέτο με τα δύο μαγικά σύμφωνα: ST. Αυτά περιλαμβάνουν αεροδυναμικά σπόιλερ, σπορ προφυλακτήρες, διπλή απόληξη στην εξάτμιση, αεροτομή -που τη λες και «διακριτική» για τέτοια κατασκευή- 19άρες ζάντες με ST λεπτομέρειες και κατακόκκινες δαγκάνες, ενώ υπάρχουν δεκάδες άλλες σπορ λεπτομέρειες. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό υπάρχουν καθισματάρες της Recaro και πάρα πολλές πινελιές που σου καθιστούν σαφές πως δεν βρίσκεσαι μέσα σε «κανονικό» SUV. Είσαι μέσα σε ένα Puma ST

ford-puma-st-2020-11.jpg
Το σπορ εσωτερικό του Ford Puma ST. (Ford)

Αυτό σημαίνει, πέραν της διαφοροποιημένης εμφάνισης από ένα Puma, πως αυτή η αγριόγατα κινείται από τον τρικύλινδρο 1.5 Ecoboost κινητήρα -με φουλ μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρου για λιγότερη κατανάλωση- και τους 200 ζωντανούς ίππους, βγάζοντας 320 Nm και γράφοντας το 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτατελική ταχύτητα, στα 220 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προφίλ οδήγησης Normal, Eco και Sport, ενώ αντί για τα Slippery και Trail υπάρχει το Track για πιο δυναμική οδήγηση. Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό το νέο μέλος της παρέας των ST, δείτε εδώ.

Προς το παρόν τις τιμές του δεν γνωρίζουμε, αλλά το βέβαιο είναι πως αυτό το μοντέλο έρχεται στην αγορά για να ενδυναμώσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό στην πιάτσα των SUV. Το νέο μοντέλο της Ford έρχεται στους ελληνικούς δρόμους έχοντας απόσταση από το έδαφος και, βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών του, προηγείται σε επιδόσεις του ανταγωνισμού, σε πολλές περιπτώσεις. Ναι, όπως και να το δεις, το νέο Puma δείχνει τα δόντια του…  

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ